Szerezd meg Weiser István
marketingstratéga harmadik,
Magyarországon egyedülálló
könyvét az Árazásról!

Módszerek, tippek, taktikák, amelyekkel
a legnagyobb profitra tudsz szert tenni,
a lehető legrövidebb idő alatt!

Figyelem!
Amíg minden marketingeszköz alkalmazására több időre
van szükség, addig az ebben leírtakat már holnaptól
alkalmazhatod!

Kérem a KÖNYVET!

Az árazás 48 törvénye című, legújabb Weiser-könyv nem tudósoknak íródott, hanem olyan magyar vállalkozásoknak, akiknek napi problémát jelent az árverseny, a konkurenciaharc, az áremelés, az akciózás, illetve drága termékek marketingje.

„A vállalkozásod jövője az árképzéseden múlik. Itt találkozik a gumi az úttal. Ez a könyv több ezer óra konzultáció és több száz sikeres kampányból szerzett gyakorlati tapasztalat eredménye. Amikor gyors segítségre van szükség egy cég eredményessége érdekében, akkor elsőként az árazási stratégiájukat teszem rendbe. Ebben a könyvben szisztematikusan végigveszem az összes olyan törvényszerűséget és árazási taktikát, amit holnaptól könnyedén be tudsz építeni az értékesítési folyamataidba, és amelyekkel a leggyorsabb és a legnagyobb eredményeket értem el megbízóimnál.”

volo_portre

Volosinovszki Tamás

„Hazamentem az EXPO után és neki álltam kiolvasni a könyvet. Szépen néztem ki másnap… : Qrva jó a könyv! Aki nem vette még meg, az keresse meg a módját! Ebben a témában már olvastam néhány könyvet de ez az ami eddig a legjobban betalált! Köszönöm István!”

esther_portre

Esther Kreisz

„Szuper és elgondolkodtató volt az Expós előadasod, ennél mar csak egy dolog jobb – a konyv! Holnapig semmikepp nem várunk a megvalósitással, az első ötleteket már ma be is építettem a folyamatainkba! Köszi a tippeket!”

tovishati_portre

Tövisháti András

„Zsolt Pont a hétvégén olvastam ki. Az utóbbi évek legmeghatározóbb olvasmánya volt! Már a kétharmadánál úgy éreztem, hogy több kérdésemet válaszolta meg, mint amire fel voltam készülve! Tyűűű! Minden elismerésem!”

Két kérdés maradt:

1. Te fogod elolvasni hamarabb, vagy a konkurenciád?
2. Te fogod megduplázni a könyvben található tippekkel a profitodat vagy a versenytársad?

Kérem a KÖNYVET!

elvalaszto_vonal

Kik profitálnak legtöbbet a könyv gyors (konkurencia előtti) beszerzéséből?

• Webáruházak
• Vendéglátók (hotelek, éttermek)
• Kereskedők
• Tanácsadók
• Gyártók és nagykerek
• Szolgáltatók (szerelők, mesterek,
szervezők, kiszolgálók)
• Egészségiparban dolgozók
(orvosok, gyógyítók)
• Hálózatépítők (MLM-ben dolgozók)

Akik szenvednek
és
küzdenek az alábbiakkal,
azoknak ez a könyv
a leggyorsabb megoldás!

árképzés, áremelés, konkurenciaharc,
pozicionálás, árakciók, törzsvásárlói
rendszerek kialakítása, upsell termékek,
downsell termékek, kosárnövelés,
profitmaximalizálás, kuponok,
utalványok használata, ajánlatírás,
áralku, ártárgyalás

Wolf Gábor Weiser Istvánnal
beszélget, aki rendszeres előadója
a Marketingcommandó legnagyobb
rendezvényeinek, közvetlen és laza
előadói stílusának köszönhetően…

Nézz bele
a beszélgetésbe! »»»

A 8 legfőbb ok,
amiért érdemes
megvenned
ezt a könyvet:

1. Jelenleg nincs Magyarországon
gyakorlati kézikönyv az árazás témájáról,
pedig a profitod ezen áll vagy bukik.

2. Megmutatom, mit kezdj
a konkurenciáddal, ha megpróbál
árversenybe kényszeríteni.

3. Talán évek óta nem mersz árat emelni.
Ebben a könyvben megtanítom,
hogyan csináld!

4. Meg fogod érteni, hogyan nyírja
meg a profitod felét egy ártatlan
10%-os engedmény!

5. Sok árajánlatot készítesz napról napra?
a) Megmutatom, hogyan duplázd
meg holnaptól a nyertes
árajánlataid számát.
b) Mi a nyertes árajánlatok
felépítésének a titka?
c) Megtanítom, mi tudsz kezdeni
az elbukott árajánlataiddal.

6. Konkrét gyakorlati példákat mutatok
arra, hogyan prezentáld az árat, hogyan
készítsd el az árcímkédet, hogyan
alkalmazd helyesen a fantomárazás
kevesek által ismert módszerét.

7. Az ártárgyalás mesterévé teszlek.
Megtanulod, hogy kell könnyedén
kezelned a vevőnek azt a kifogását,
hogy: Ez drága!

8. Végül bónuszként megtanítom neked
a híres Weiser-módszert, amivel bármely
koncertre vagy rendezvényre fél áron
tudsz bemenni, még akkor is, amikor
már minden jegy elkelt…

Kérem a KÖNYVET!

„Bő egy hónapja megvettem ezt a könyvet. Kerülgettem, mint macska a forró kását. Kerestem a választ a kédéseimre! Mit tettem? Mit kellett volna tennem? Hogy kerültem ide, ahol most vagyok? Miért éppen én? Itt? Most?
Hát. Mint tudjuk, semmi sem véletlen. Olvastam, és olvastam… Néha nevettem. Néha nem. Fejezetről fejezetre felbukkantak régi emlékek. Mikor-mit-hogyan tettem. Vagy mit nem? Töredék-információk. Töredék tettek. Koncepció nélküli menések bele a vak világba… Mert nem volt senki, és semmi, aki mutassa, mit hogyan kell. Vagy hogyan kell hiánytalanul, VÉGIG csinálni.
Az utóbbi évek LEGMEGHATÁROZÓBB könyve ez volt. Olvastam már mindenfélét, de akkor az ott nem AZ volt, amire szükségem volt. Még csak észre sem vettem akkoriban, hogy nem az kellene! És most miközben olvastam, elkezdtem látni. Múltat, jelent, és… hosszú-hosszú idő után jövőt is!
El kell, hogy mondjam, hogy valahogyan rettenetes helyzetben találtam magam, és amikor segítséget kértem, nem volt senki, aki tudott, vagy akart volna segíteni. Rendben. Akkor hát csináljuk meg TELJESEN EGYEDÜL.
Ez lesz most. Végre van egy iránymutató, egy vezérfonal. Végre.
És ez még csak EGY könyv… Egy jó könyv. Egy olyan könyv, aminek a kétharmadánál már úgy éreztem, hogy hirtelen túl sok kérdésemre kaptam választ. Azért ez nem semmi. A végére pedig úgy éreztem magam, mint ahogyan egy kéthetes karibi luxusvakáció után fogom magam érezni…”

Tövisháti András Zsolt

Mi fog történni, ha megvalósítod, amit a könyvben találsz?

1. Megtanulod jól kiírni és prezentálni az áraidat, úgy hogy megvegyék amit árulsz.

2. Képes leszel sok termékedet dupla profittal értékesíteni.

3. Az ártárgyalás mesterévé fejlődsz.

4. 20-30%-al megemelkedik a kosárértéked átlagosan.

5. A nyertes árajánlataid száma érezhető növekedésnek indul.

6. Megtanulsz árat emelni úgy, hogy a vevődnél ne üsd ki a biztosítékot!

7. Látványos eredmények jönnek rövid idő alatt.

KÉRD MOST A SAJÁT KÖNYVEDET!