Ez a könyv rengeteg időt
és pénzt spórol meg számodra,
ha eladsz, értékesítesz, illetve
tanácsadóként, vezetőként
dolgozol!

Nincs hatékonyabb módszer személyes
fejlődésünkre annál, mint eddigi gyengeségeink,
rossz beidegződéseink fékező erejét,
– ezek kijavításával – egy előre mutató dinamikus
erővé változtassuk, mely segítségével a TOP lista
élén találjuk magunkat!

Irány a megrendelés!
Hibák könyve I. - II.
0
év üzleti tapasztalat
0
Szeminárium résztvevő
0
visszaküldött könyv
0
eladott “Weiser” könyv

Kinek hozza a legnagyobb profitot ez a könyv?

Értékesítőknek

Profiknak, akik újabb
mesterfogásokra vágynak.
Kezdőknek, akik szeretnék
a szakmát az elejétől
jól csinálni.

Kereskedőknek

Akik a profitból élnek
és szeretnék, ha
munkatársaikat nem
ennék meg a vevők
ebédre…

Tanácsadóknak

Akik szeretnének
hitelesek, magabiztosak
és meggyőzőek lenni.

Hálózatépítőknek

Akiknek számít az idő,
hogy leggyorsabban
fordítsák termőre
a saját üzletüket!

Tanároknak, trénereknek

Akik a hibákon keresztül
még jobban rálátnak egy
adott területre.

Marketingeseknek

Akik „megágyaznak”
az értékesítésnek,
és ezt a legnagyobb
hatékonysággal szeretnék.

Azoknak,

akik emberekkel
dolgoznak, mert az egész
életünk arról szól, hogy
értékesítünk, gondolatokat,
eszközöket, ideákat
egy jobb élethez.

Ingatlanosoknak, tervezőknek

Akik szeretnének nagyobb
kontrollt a megbízóik felett.

„A magyar cégvezetők 90%-nak halvány fogalma nincs arról,
hogy mit csinálnak rosszul a kollégák,
és ezzel milyen károkat okoznak a cégüknek.
De az igazi érvágás, hogy a munkatársak se tudnak erről semmit…”

Weiser István

Mit ad Neked a Hibák Könyve?

Tapasztalatot

20 év értékesítési tapasztalatát
Magyarország legprofibb értékesítőitől,
akik közt vannak vezetők, trénerek
és hálózatépítők.

Pénzt

Több ezer órányi gyakorlati tapasztalatot
szorozz meg Magyarország legjobb
tanácsadóinak a konzultációs óradíjjával….
A könyv értéke szó szerint felbecsülhetetlen.

Időt

Mire bármit profin tudsz csinálni, az rengeteg
bukással, kudarccal és tanulással jár.
A Hibák könyve ezt a tanulási időt spórolja
meg számodra.
Jelenlegi világunkban az idő a legdrágább.

Bölcsességet

Magyarországon, csak a rendszerváltást
követően kezdtünk el vállalkozni. Nincsenek
hiteles mentorok, se seniorok, akikhez
a gyakorlottabbak tudnának fordulni.
A Hibák Könyve sok ember bölcsességének
tematizált gyűjteménye.

Magabiztosságot

Sokszor nem tudjuk, hogyan kell jól csinálni
valamit, illetve nincs kit megkérdeznünk.
A Hibák Könyve nem csak a hibákat
tartalmazza, hanem a helyes megoldásokat is.

Inspirációt

Rengeteg megtörtént sztorit tartalmaz
a könyv, melyek mások hibáján keresztül
tanítanak. Ezek sokszor viccesek
és példaértékűek, mert a hibáinkért
kőkeményen megdolgozunk.

Tisztánlátást

Már klasszikusnak számít a gondolat, hogy
jobb valamit nem tudni, mint rosszul tudni.
A legnagyobb károkat úgy okozzunk
magunknak és másoknak – ha nem tudjuk,
hogy rosszul csináljuk…

Profizmust

Sok olyan hiba van, amit nem is gondolnál
annak. Miért ne hagyd nyitva a terem ajtaját,
ha prezentálsz? Miért ne telefonálj délután?
Miért kell a legdrágábbnak lenned a piacon?
A profik tudják ezekre a kérdésekre a választ.

Az értékesítés 10 kulcsterülete,
melyek egyesével is óriási
felismeréseket hoznak.

I. VETÉS

Az I. kötetben találod az előkészületek hibáit,
melyek 80%-ban felelősek az eredményeidért
vagy azok elmaradásáért:

I. Stratégiával, célkitűzéssel, tervezéssel kapcsolatos hibák
Pl.: Miért hiba reális célokat kitűzni, és miért töltenek túl
minden hotelt 8-10%-kal?

II. Telefonálással, meghívással, időpont-egyeztetéssel kapcsolatos hibák
Pl.: Miért romlik le drasztikusan a telefonálások
hatékonysága délelőtt 11 óra körül?

III. Személyes tárgyalás, eladás hibái
Pl.: Miért nem szabad elfogadni egy tárgyalásnál a vevő
alku-ajánlatát anélkül, hogy kérnél valamit cserébe?

IV. Csoportnak történő eladás. A prezentációk hibái
Miért ne prezentálj olyan teremben, ahol nyitva van az ajtó?

II. ARATÁS

Az II. kötetben találod a lezárás a vezetés és az utánkövetés
hibáit, melyek a leginkább felelősek az eredményeidért
vagy azok elmaradásáért:

V. Lezárással kapcsolatos hibák
Pl.: Miért hagysz sok pénzt az asztalon, ha az eladás után
7 percen belül még nem adsz el valami mást is a vevőnek?

VI. Ajánláskéréssel kapcsolatos hibák
Pl.: Miért hiba, ha a termékedet ajánlják, és nem pedig Téged?

VII. Vezetéssel, mentorálással kapcsolatos hibák
Pl.: Miért hiba bárkit motiválni, és mit csinálj inkább?

VIII. Utógondozással kapcsolatos hibák
Pl.: Miért hiba a tapasztalatokról érdeklődni,
és mit csinálj helyette?

IX. Önszervezéssel, időgazdálkodással, adminisztrációval kapcsolatos hibák
Pl.: Miért hiba listát írni a két perc alatt elvégzendő felataidról?

X. Máshová nem sorolható baklövések
Pl.: Miért hiba szívózni azzal, aki hozzáfér a fogkefédhez?

Olvass bele!

Töltsd le a két könyv tartalomjegyzékét,
illetve olvass el fejezetenként 1-1 hibát,
véletlenszerűen.

Hibák Könyve I. – Vetés

Tartalomjegyzék
————————————————
Hiba nem túltervezni és túltölteni dolgokat
(Hibák Könyve | Tamás 1:7) 65. oldal
————————————————
Hiba nem odafigyelni a beszélgetőtárs beszédtempójára,
illetve túl gyorsan beszélni a telefonba, vagy értékesítéskor
(Hibák Könyve | Tamás 2:4) 106. oldal
————————————————
Hiba nem pozicionálni magadat a beszélgetés legelején,
illetve nincs egy olyan 30 másodperces bemutatkozásod,
amit előre kidolgoztál és profi
(Hibák Könyve | Gabica 3:5) 132. oldal
————————————————
Hiba meghívás esetén nem tisztázni a közönség létszámát,
az előadói díjat és az előadás, illetve a kiállítás feltételeit
(Hibák Könyve | Weiser 4:6) 159. oldal

Hibák Könyve II. – Aratás

Tartalomjegyzék
———————————-
Ha feltetted a zárókérdést, akkor hiba elsőnek megszólalni
(Hibák Könyve | Zsolt 5:17) 37. oldal
———————————-
Hiba, ha a terméket ajánltatjuk, és nem magunkat
(Hibák Könyve | Weiser 6:6) 49. oldal
———————————-
Hiba bárkit megpróbálni motiválni
(Hibák Könyve | András 7:4) 63. oldal
———————————-
Hiba azért felhívni valakit utógondozás címen,
hogy eladj neki valamit
(Hibák Könyve | Weiser 8:2) 90. oldal
———————————-
Hiba ha az életünkből hiányoznak a rituálék
(Hibák Könyve | Weiser 9:4) 100. oldal
———————————-
Hiba nem végiggondolni azt,
hogy a kommunikációnk mikor éri utol a potenciális ügyfelet

(Hibák Könyve | Csaba 10:7) 126. oldal

„Sok előadót invitálok a főiskolára a valódi üzleti szférából, hogy a diákok minél több dolgot lássanak-halljanak. Weiser István azon különlegesek közé tartozik, akik nemcsak mesélnek a gyakorlatról, hanem azt stratégiai rendszerbe is helyezik.”

Dr. habil. Papp-Váry Árpád PhD | a Marketing Intézet vezetője A Budapesti Metropolitan Főiskola Turisztikai és Gazdasági Karának dékánja

„Van egy embertípus, amelyik mániákusan az újdonságokat keresi, mert tudja, hogy azokban van elrejtve a legnagyobb lehetőség. Aki ilyen, az jó társra fog lelni Weiser Istvánban! Istvánnál már akkor mászkáltak a kis videoemberek a weboldalakon, amikor ilyet még senki mástól nem láttunk. Az elsők között csinált Magyarországon vírusvideót, és nála éltem át először, hogy egy videó a nevemen szólított! Egy igazi marketingvizionista, akire kötelező odafigyelni.”

Wolf Gábor | Marketing Commando

„Istvánt évek óta ismerem és elmondhatom, hogy a marketing területén igen mély és alapos gyakorlati tudással rendelkezik és mindig tudott előremutató tanácsot adni könyveiben is. Ez a könyv nagy segítség, hogy mások hibáiból tanuljunk. Hibázni szabad, egyszer még meg lehet úszni, de ugyanaz a hiba második esetben akár végzetes is lehet. Számíthatsz rá, hogy sok új dolgot tartogat számodra. Nagyon örülök, hogy ez a könyv létrejött, mert a vállalkozásomban nagyon sok időt és felesleges kiadást meg tudok spórolni ezáltal. Ennek a könyvek mindenki polcán ott kellene lennie.”

Major-Szabó Gabriella | BEMER Partner

„Istvánnal több mint egy évtizede dolgozunk együtt, elsősorban azért, mert rendelkezik a stratégiai éleslátás és a vizuális kommunikációhoz szükséges kreativitás ötvözetével. A közös munkánk során nem öncélú, csupán szép dizájnt hozott létre a csapatával, mint az átlagos kreatívstúdiók, hanem minden alkalommal segített azt összehangolni a stratégiai célokkal. Elmondhatom, hogy segít a megbízóinak a jó stratégia megalkotásában, de egyúttal képes megtalálni a stratégia megvalósításához szükséges kreatív lépéseket.”

Sztípity Róbert | Shop.Builder webáruház

„Kevés olyan embert ismerek, akinek ennyire újszerű, életigenlő és nemritkán humorral átszőtt megközelítése van az üzleti élethez, mint neki. Pedig az élet alapvető játékszabályai szerint gondolkodik és cselekszik. Csak ő valóban JÁTSZIK. Mer újítani, bátran kísérletezni, kicsit más bőrébe bújni, mer látható lenni, véleményt mondani, mer dönteni két játéklehetőség között, és mer bőségesen adni is – ötletet, tanácsot, élményt –, mert tudja, hogy az élet játékszabályai szerint azt kapod vissza, amit másoknak és a világnak adsz. Ha Te is ezt vallod, csak még kevesebb benned a mersz, hagyatkozz bátran István tanácsaira! Vidám, kreatív, újszerű feladatokban és új eredményekben dúskáló útra visz. Köszi mindent!”

Erdős Ágnes | A MadeByYou alkotóműhelyek vezetője

„»Csak egy fájdalmasabb dolog van annál, amikor saját tapasztaltainkból tanulunk – mégpedig az, ha nem tanulunk belőlük.« – mondta Archibald MacLeish. Az igazán bölcs emberek viszont mások hibáiból tanulnak, feltéve, ha egyáltalán van erre lehetőségük. A Hibák Könyve az első olyan könyv, ami nem azt mondja meg neked, hogy mit tegyél, hanem sok példán keresztül óv meg téged olyan fájdalmaktól, amelyeket mi több évtizedes értékesítési munkánk alatt elszenvedtünk. MIndezt szórakoztatóan, a megszokott Weiser stílusban – ne hagyd ki!”

Lippner Tamás | A Sell & Speak alapítója

„Egy marketingesnek mindig modern, naprakész gondolkodásúnak kell lennie, függetlenül attól, hány éves. Ugyanakkor ezt a szakmát nem lehet könyvből megtanulni: tapasztalat nélkül semmit nem ér az elméleti tudás. Weiser István munkáiban azt szeretem a legjobban, hogy egyesül benne az örökifj ú újító ötletgazdagsága és a sokéves gyakorlat – nagyon-nagyon ritka kombináció.”

Janata Krisztina | kisvállalati marketing-tanácsadó, a Metropolitan címzetes docense

A szerzőről

Weiser István 1973-ban született. Az Ez Design. Kreatív Stúdió és az Elégedett.hu kreatív igazgatója. A tudatos vezetők főtanácsadója. 1994 óta foglalkozik vizuális kommunikációval. Rendkívül gyakorlatias szakember. Wermer-tanítvány. Csapatával együtt 2007 óta foglalkozik értékesítési videók és online video-ügyfélszolgálatok fejlesztésével, melyek tömeges ügyfélkezelést végeznek a személyesség élményével. Közvetlen stílusával népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Szakterülete a vásárlói élményre és az utánkövetésre épülő értékesítés, valamint árazási stratégiák felépítése. Ezzel együtt 7 könyvet írt, a tőle megszokott humorral és gyakorlatiassággal, igényességgel.
Megbízói közt található számos piacvezető online és offline vállalkozás. Kedvelt területei a réspiacok, illetve éttermek, hotelek, orvosi praxisok professzionális szolgáltatás-marketingje, valamint az ezt kiegészítő cégvezetői coaching. István igazi megvalósító, több szabadalmát támogatta az Európai Unió.

További infók könyveiről, szemináriumairól: www.weiser.hu

Nézd meg miért éri meg 
Megapackban rendelni!