Hibáztathatók-e a vállalkozások
a jelenlegi nehéz helyzetük miatt?
Erre a mélyrepülésre senki nem számított és nem gondolom, hogy erre bárki fel tudott volna előre készülni. Nem hibáztatható senki azért, mert egyik pillanatról a másikra bekerült a pumpa a küllők közé. Jó néhány Megbízóm került nehéz helyzetbe, a jól menő fogorvostól,
a pizzéria és étterem tulajdonosokig, de ahogy Ford Fairlane mondja:
„Soha ne azt nézd, hogy ki halt meg, hanem hogy mit hagyott rád!”
Nézzük meg, mit tudunk kihozni ebből a helyzetből, ugyanis tapasztalataim szerint mindig van megoldás!
- Eltűntek a fizetőképes vevők? Vagy nehezen találnak vissza? Jó lenne új piacokat, vásárlókat szerezni?
- A forgalom egyszerűen nem akar visszatérni?
- Szeretnéd stabilizálni a helyzetet, lehetőleg elbocsátások nélkül?
- Vannak ötleteid, de nem tudod mi a nyerő irány?
- Taktikáid vannak, de nincsenek stratégiába rendezve?
A Marketing Restart 15 olyan
fókuszterületet érint, amelyek egy részét jól vagy rosszul,
de Te is használsz az értékesítésedben. Az eddigi működés fenntartása kevés, be kell rántanod a motort és gázt adni!
Hogy működik? Hogyan tudom használni?
Gyakorlati lépésekkel segít jobbá tenni többek között olyan kulcs
területeket, mint az árazás, új piacok és vevők szerzése, meglévő vevők
aktiválása, email és sms marketing stb…
- Minden terület lényegét
összefoglalja egy kártya, amit könnyen kiadhatsz (delegálhatsz) megvalósításra. - Minden kártyához tartozik egy részletes audiómagyarázat, ahol részletekbe menően konkrét magyar példákkal esettanulányokkal teszem érthetővé, hogy mit kell csinálni.
- A 100% megvalósíthatóság érdekében a teljes programhoz adok egy munkafüzetet, mert a tapasztalatom szerint – ha írásban gondolkodsz – az duplájára növeli a megvalósítás hatékonyságát!
- Az adott témában való elmélyedéshez ajánlom a legjobb könyvet.
- Könnyen delegálható a kártya által képviselt feladat, mert többen is dolgozhattok egy időben.
- Munkafüzet oldalszámra mutat – Munkafüzet könnyíti a profi megvalósítást
- Könnyű használhatóság, strapabíró lapok, díszdobozban.
A Marketing Restart
megoldásrendszerét neked találták ki, ha
Vállalkozó vagy
és most a krízis hatására csökkennek az eladásaid és nincs elég vevőd. Vannak ötleteid, de igazából nem tudod merre indulj és jó lenne valami stratégia a jövőre nézve.
Van egy Csapatod,
vannak munkatársaid, akikért úgy érzed felelősséggel tartozol és szeretnéd őket megtartani és inspirálni, de ennek a terhét nem szeretnéd okvetlen egyedül cipelni.
Olyan szolgáltató, illetve egyéni vállalkozó vagy, akinek egy csapásra eltűnt a bevétele ennek a helyzetnek köszönhetően és jó lenne gyorsan talpra állni, vagy megtalálni az új irányt és piacokat.
Ha elvesztetted az állásod, és ahelyett, hogy felvágnád az ereidet egy életlen késsel, inkább gondolkodsz valami egyedi vállalkozásban, ami már régóta az álmod, csak eddig valahogy nem volt meg a bátorságod, hogy önállóan belevágj…
Akkor NEM neked való a Restart Piacaktiváló Megoldásrendszer
Ha konkrét megoldásokkal és cselekvési tervvel rendelkezel az újraindításhoz, és úgy gondolod, hogy ezt már nem szívesen zavarnád be egy külső nézőponttal.
Ha marketing ügynökséggel dolgoztatsz, mivel meg van a saját szisztémájuk. Meg kell bíznod bennük!
Ha nincs napi fél órád ezzel foglalkozni. Bár a leghatékonyabb eszközöket raktuk össze, azért sajna dolgozni kell ezzel is napi 30-60 percet ideális esetben.
Ha zéró erőforrással rendelkezel. Ez a legnehezebb, mert a tapasztalatom az, hogy szükség lesz valamilyen szintű erőforrásra ahhoz, hogy eredményesen alkalmazd a tanultakat. Pl. hiába mutatom meg, hogyan írj legalább 30%-os megnyitási aránnyal rendelkező levelet, ha nincs hírlevélküldő szoftvered vagy megoldásod arra, hogy több száz emberhez eljuttasd egyetlen gombnyomással.
Ki az a Weiser István
és miért hallgassak rá?
7 üzleti Bestseller, többek közt az Árazás 48 törvénye, a Vásárlói Élményteremtés Művészete és a népszerű Hibák Könyve szerzője. Vödör volt a jele az óvodában, de akkor még nem értette miért, amikor másoknak sokkal trendibb jel jutott: traktor, telefon, zongora….
Weiser István a gyakorlat embere, igazi megvalósító! 15 éves vezetői coaching-tapasztalatának köszönhetően offline és online vállalkozásokból csinál rekord idő alatt piacvezetőt. Szakterülete a termékteremtés, ami azt jelenti, hogy hogyan hozzunk létre olyan terméket vagy szolgáltatást, amit nem nekünk kell eladni, hanem a piac akarja azt megvenni. Egyéni, laza és közvetlen stílusa miatt gyakori vendége Magyarország legnagyobb marketing rendezvényeinek, konferenciáinak. Spirituális életszemlélete miatt inkább hisz a tiszta szándék erejében, mint az akarat szagú erőlködésben. A csoportos munkát tartja a leghatékonyabbnak, ezért több Mastermind Csoportja is létezik, az egyszeri találkozóktól a 3-6 hónapos megvalósító programokig, legyen szó marketingről, termékteremtésről vagy könyvírásról.
üzleti könyv
Ennek a cselekvési tervnek az alapja egy módszertan, melynek alapjait Wermer Andrástól tanultam, és kb. 10 éves tanácsadói tapasztalat áll mögötte. Az elmúlt 10 év során közel 100 cég eredményeit dupláztam meg és csináltam jó részükből piacvezetőt, ami nem a szerencse m?ve volt. A közös bennük, hogy AKARTÁK, hogy kiemelkedjenek a középszerőségből.
„A középszert, még érinteni sem óhajtanám…” – Fryderyk Chopin
E mások által irigyelt teljesítményt a szisztematikus rendszerességgel végrehajtott folyamatnak köszönhetjük, amely segítségével ezeket az eredményeket a Te vállalkozásodban is meg tudod valósítani ezzel a módszertannal. Legtöbb megbízómmal heti vagy kétheti rendszerességgel találkoztunk és sorra vettük az összes területet és eszközt, melyek közvetett vagy közvetlen hatást gyakoroltak az eredményességükre.
Néhány vélemény a Weiser István eddigi könyveiről:
7 ok,
ami miatt azonnal szerezd meg a saját Restart>>> csomagodat!
- Logikusan felépített, könnyen követhető cselekvési terv, mely lépésről-lépésre teszi rendbe vállalkozásod marketing-folyamatait és a profittermelő képességét.
- Nem kell egyedül kitalálnod és megvalósítanod a feladatokat, mert a kártyalapok eloszthatók és rendszerezhetők.
- Megspórolja egy marketinges kolléga munkáját. Ezzel nem azt szeretném mondani, hogy rúgd ki a marketingesedet, de ennek a módszertannak köszönhetően nincs más dolgod, mint szép sorban elvégezni, vagy elvégeztetni a mindenki számára könnyedén követhető, logikus lépéseket a megadott sorrendben.
- Tökéletesen delegálható és elosztható, mert minden területhez (minden kártyalaphoz) tartozik egy mobiltelefonon megnézhető videó magyarázat, amely az alapoktól tárgyalja az adott terület rendbe rakásához szükséges tennivalókat.
- Magyarországi gyakorlati példákkal teszem teljessé a megértést. Jó pár terület tartalmaz mintaleveleket, sikeres bannereket, amit könnyedén a saját vállalkozásodra tudsz szabni, így nem kell mindent a nulláról kitalálnod.
- A kedvenc QR technológiám segítségével minden területhez részletes videó magyarázatot adok, mely segíti a megvalósítást, illetve a kártyalapok nagy része tartalmaz könyv, illetve szakértői ajánlást, melyek elolvasása és megtekintése nem kötelező, de segíti az elmélyedést egy-egy témában.
- Az összes programhoz munkafüzetet adok, mely segíti a megvalósítást és az úton tart a folyamat alatt.
Összefoglalva:
Konkrét kézzel fogható 15 lépésből álló
megoldást kapsz elméletek helyett és
konkrétan megmondom mit kell csinálnod!
Mi a titok? Miért annyira hatékony a 15 lépéses Restart Megoldásrendszer?
A 10 év tapasztalatából, közel 100 cégen végzett profitmaximalizáló munka mellett a Restart szisztéma titka a 80/20-as szabály gyakorlati és duplázott alkalmazása, aminek a hatékonyságára néhány évvel ezelőtt jöttünk rá a Megbízóimmal.
Miről is van szó? A legtöbben már ismerik a Pareto elvet (a 80/20-as szabályt), miszerint az eredményeink 80%-át a tevékenységeink 20%-a hozza. Ebből az is következik, hogy a termékeid vagy a szolgáltatásaid 20%-ának köszönheted, a profitod 80%-át.
Most következik a titok:
Ezzel a módszerrel pénzt és időt spórolok meg számodra, hiszen egy-egy területetnek elég a 20%-os lényegi részével foglalkoznod, hogy az 80%-os hatékonysággal működjön!
Jogosan merül fel a kérdés, hogy melyik az a 20%, amire fókuszálnunk kell, hogy elérjük a 80%-os eredményességet az adott területen?
Megosztom Veled: Ezeken a kártyákon csak azokkal a tényezőkkel foglalkozunk, amelyek a konkrét eredményeket hozzák!
Annyira biztos vagyok a megoldásrendszer hatékonyságában, hogy
100% pénzvisszafizetési garanciát vállalok a teljes RESTART Megoldásrendszerre!
Ha végighallgattad a kártyákhoz tartozó leckéket, kitöltötted a kapott munkafüzetet és mégsem jönnek az ígért
eredmények, akkor nincs más dolgod, mint postára adni és visszaküldeni a megvalósító csomagot 30 napon belül,
én visszafizetem a teljes vételárat és barátokként válunk el.
Szerezz egyet!
Vedd kezedbe az irányítást és tedd rendbe rekordidő alatt a vállalkozásod marketingjének 15+1 kulcsterületét, a postán elküldött kártyasor és munkafüzet segítségével!
Aktiváld a vevőidet és szerezz új ügyfeleket mindenfajta külső körülménytől függetlenül!
A Marketing RESTART Megoldáscsomag ára:
49.990 Ft + ÁFA
(Ha van kuponkódod, használd!)
Mit tartalmaz a Csomag?
- Marketing Powerbank RESTART Kártyáit díszdobozban 15+1 lapos válogatást azokkal a kulcsterületekkel, amelyekkel rekordidő alatt indíthatod be a vállalkozásod és szerezhetsz új vevőket!
- Korlátlan hozzáférést a RESTART kártyák videós adatbázisához, akár 4 felhasználó részére, melyben egy okostelefon segítségével részletes videó magyarázatokat adok minden egyes kártyához. Így nincs más dolgod, mint meghatároznod a kártyák megvalósítási sorrendjét, és csak add oda egy kollégádnak, akinek a videókon keresztül személyesen magyarázom el, mit kell csinálni.
- 16 oldalas megvalósító munkafüzet, mely segít a szisztematikus megvalósításban, amit le tudsz majd tölteni és kinyomtatni magadnak!
- Tagság Weiser Marketing Powerbank zárt Facebook csoportjában egész évre.
Megrendelés
Figyelem! A kedvezményes rendeléshez, használnod kell
a fenti, vagy a kapott kuponkódot az űrlapon!
Mi történik, ha megrendelem?
- Ha kártyával fizetsz, ami a legegyszerűbb, a rendszerünk elvisz a Barion oldalára, ahol könnyedén le tudod bonyolítani a tranzakciót.
- Ha az előre utalást választottad, akkor a megrendeléstől számított 15 percen belül kapsz egy visszaigazoló e-mailt a díjbekérővel és minden tudnivalóval együtt.
- Miután az utalásod beérkezett a számlánkra, küldjük a postacímedet a logisztikai cégnek, akik a lehető leggyorsabban csomagolják és postára adják a Restart kártya-csomagod a munkafüzettel együtt.
- Ezzel párhuzamosan kérlek jelentkezz a facebook.com/marketing-powerbank zárt Facebook csoportjába, ami a napokban indult.
- Ha bármilyen kérdésed felmerülne, kérlek írj nekünk: info@weiser.hu
GY.I.K. | Leggyakrabban feltett
kérdések a 15 lépéses Restart – Piacaktiváló
megoldásrendszerrel kapcsolatban
Biztos, hogy az én iparágamban ez működni fog?
Határozott igen a válaszom. A legkülönfélébb vállalkozásokon teszteltük. Offline kereskedőktől a éttermekig, hotelektől az orvosokig, webáruházaktól a szépségipari szolgáltatókig. Az anyag nem MLM-eseknek lett kidolgozva, de nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam már egyszemélyes cégektől is, mert valójában egyfajta gondolkodásmódot (egy mindsetet) adunk a stratégiák és a taktikák mellé.
Miért kártya? Miért nem könyv?
Mint azt a Címkézés – A mestermeggyőzés tudománya című könyvemben is kifejtettem, információs csomagocskák használata a kommunikációs hatékonyság csúcsa. A könyv egyszerre csak egy embernél lehet, a kártyák szétoszthatók, a sorrendjük tetszés szerint megváltoztathatók és így jóval nagyobb szabadságot jelent a használatuk.
Mit lehet kezdeni egy kártyányi információval?
Az egyes kártyákon csak az adott téma kvint-esszenciája található. Sok esetben ezek checklisták, illetve kérdések. Az igazi értéket és a gyakorlati tudást az applikáció segítségével tudod megtekinteni a saját mobilodon. Minden kártyához tartozik egy lényegre törő magyarázat is, konkrét példákkal és ötletekkel!
Mi van ha nincs sok időm… Hogyan tudok ezeket megvalósítani?
Ez pont ennek a megoldásrendszernek a lényege! Falatonként esszük meg az elefántot. Ezeknek a területeknek a kidolgozása nem vesz el többet heti néhány óránál. Van, ami fél óra alatt teljesíthető, van amivel egy napot is el lehet tölteni, de ez teljesen egyéni, illetve attól is függ, milyen fázisban van a vállalkozásod. Meg van-e már a terméked, célpiacod? stb.
Le kell cseréljem a marketingeseimet, a facebookosomat, a programozómat?
Semmiképp! A megoldásrendszer segít a stratégia megalkotásában és érezhetően megnövekszik ezeknek az embereknek a hatékonysága, mert tudni fogod mit várj el tőlük!
Milyen támogatást adtok a megvalósításra?
A Restart Csomag rendelésével díjmentesen jelentkezhetsz Weiser István Marketing PowerBank zárt Facebook csoportjába. Illetve tervezünk indítani egy Mastermind Csoportot, ahol 8-10 hasonló cég vezetőivel dolgozunk együtt. Az ebben való részvétel feltételeiről a jelentkezőket tájékoztatjuk.
Mennyi időt vesz el?
A rendszer úgy lett kialakítva, hogy mindenki a saját ritmusában halad. Ideális esetben heti egy délelőttöt vagy heti egy délutánt kellene a céged marketingjével foglalkozni. Ez egy kényelmes haladást diktál.
Odaadhatom a kollégáimnak?
Természetesen igen. A csomag megvásárlása esetén akár 4 felhasználó vagy kolléga is hozzáfér a teljes tudásanyaghoz a saját okostelefonjával.