Hogyan érj el 7 számjegyű bevételt
könyveladásból
7 lépésben?
– Weiser István Könyvmarketing Workshopja

Budapest 2020. szeptember 9. (megtelt)

7 év telt el az első könyvem megjelenése óta, és azóta – átlagosan – minden évben egy könyv született, mindenfajta erőlködés nélkül.
Rengeteg pénzt elhirdettem feleslegesen, és rengeteg olyan módszer kipróbáltam, ami nem működött. Megtanultam, hogy mi az ami működik és mi az, ami nem. Ez a workshop 7 év könyvértékesítési tapasztalatának kvintesszenciája. Kívánom, hogy az átadott tudásnak köszönhetően ébredj arra minden reggel, hogy kerestél 40–50 ezret, míg aludtál.

Érdekel!

Kinek hozza a legnagyobb nyereséget
a workshopon való részvétel?

Akik elsőkönyves íróként szeretnék rögtön profitossá tenni a könyvük megjelenését és nincs idejük tévutakra.
Eldöntötted, hogy belevágsz a könyved megírásába és szeretnéd sikerre vinni az eladását? Nos, a sikerhez számos út vezet, de a sikertelenséghez egyetlen hibás lépés is elég. Segítek

Akiknek már megjelent a könyve, de nem elégedett a könyv által termelt bevételével.
Tapasztalataim szerint nagyon gyakori, hogy sokan hatalmas lelkesedéssel vágnak bele a könyvük értékesítésébe, rengeteget hirdetnek, de stratégia nélkül és így csak égetik a pénzt. Emiatt csalódottá válnak és feladják. Nem az számít, hogy van-e marketing tapasztalatod vagy nincs, hanem az, hogy eldöntötted, hogy változtatsz ezen! Megmutatom, hogy hogyan!

Akik megírták a könyvüket, de eddig nem a profit volt a fő céljuk, hanem az, hogy minél nagyobb közönséggel megismertessék a könyvük küldetését.
A könyvünk sosem öncélú, hiszen azért írjuk, hogy mások tanuljanak belőle vagy kellemes perceket okozzunk nekik. Épp ezért, a könyv egy Szolgálat. És amennyit a mi szolgálatunk ér másoknak az élet rendje szerint, annyi “fizetség” jár nekünk érte cserébe. Eljött az idő, hogy megkapd a könyved által másoknak tett szolgálatod jutalmát.

Könyvkiadók, akik egy-egy könyvük iránt szeretnének extra profitot és érdeklődést generálni.
Tapasztalataink szerint a legtöbb kiadó oldalán rengeteg könyv található, és hiába jó egy könyv, nincs fókuszba téve és ez által észrevehetetlen. Ezzel szemben az USA-ban, a jobb könyvek mind rendelkeznek egy profi értékesítői weboldallal. Az irányított reflektorfény garantálja a sikert.

Sokan kérdezik, hogy mit javaslok, hogyan érdemes kiadni a könyvüket: kiadó által vagy magánkiadásban

Saját tapasztalataim és számos esettanulmány szerint a válasz egyértelmű: a magánkiadásban hiszek. Kinek a zsebébe szeretnéd tenni a proditod: a sajátodba vagy a kiadóéba?
Tapasztalataim szerint könnyedén megvalósítható, hogy amikor egy könyv a nyomdába kerül, akkor már a költségvetésünk nullán áll mínusz milliók helyett. A könyv marketingje szempontjából nagyon nem mindegy, hogy mínusszal vagy plusszal indulunk.

Miről lesz szó a 7 számjegyű bevételt ígérő workshopon?

Hogyan szerezzünk támogatókat a könyvünkhöz,
és hogyan fizetik ki mások örömmel a bennünket terhelő nyomdaköltséget?

Hogyan építsünk fel egy többezres nagyságrendű érdeklődői listát néhány hónappal a könyvünk megjelenése előtt? Hogyan érjük el, hogy tagjai szabályosan „rázzák a rácsot” a megjelenést megelőzően, és mindennél jobban vágyjanak arra, hogy a könyvedet megszerezzék?

A magas konverziót garantáló előrendelési oldalak 7 titka

A professzionális könyvértékesítési weboldal, ami képes tömegesen
eladni a könyveidet a Te személyes közeműködésed nélkül

Hirdetésedből nem hiányozható vizuális elemek és taktikák, melyek miatt
a Te hirdetéseidet kétszer annyian kattintják, mint más könyves hirdetéseket

Hogyan használjuk a könyvünk népszerűsítésére és értékesítésére
a közösségi médiát? (Facebook, instagram, youtube hirdetési stratégiák
– magyar esettanulmányokkal és sokmilliós tanulságokkal.)

Duplázd meg az eredményeidet a kevesek által ismert affiliate stratégiával
(a keresztmarketing együttműködések Magyarországon alig használt mesterfogásai)

Kik lesznek az előadók?

A szemináriumot Weiser István marketingstratéga és író tartja,
de lesz néhány olyan meglepetésvendég, akik százmillió forintos
nagyságrendű pénzt kerestek már a saját könyveik
értékesítéseinek köszönhetően. Kérdezhetsz tőlük és
megtudhatod titkaikat.

István 7 év alatt 7 könyvet írt,
melyek közül több üzleti bestseller lett.

Közvetlen stílusával népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Megbízói közt megtalálható számos piacvezető online és offline vállalkozás.

Gyere el, és sajátítsd el a 7 kulcsterületet,
amellyel 7 számjegyű bevételre tehetsz szert
a megtanított taktikák és stratégiák segítségével!