Barion Pixel

Vásárlói Élményteremtő Szeminárium

Vásárlói Élményteremtő Szeminárium 2020-08-11T13:53:15+00:00

A vevők megszerzésének és megtartásának gyakorlati módszerei

„Használd forgalmad növelésére azokat a stratégiákat, amelyekről a versenytársad majd egy év múlva fog először hallani!”

Budapest | 2020. ősz

Létezik egy titkos, kevesek által ismert költségkeret, amely számodra van félretéve és ami csak arra vár, hogy lehívd róla a neked járó összeget!

Ez egy téged illető keret, jelenleg még ott pihen a meglévő ügyfeleid bankszámláján és most megtanítjuk neked, mi kell ahhoz, hogy megszerezd.

Vállalkozásod profitját az meglévő ügyfeleidnek köszönheted. Az üzletedet az ő folyamatos vásárló erejük vagy az ő ajánlásaik teszik sikeressé, így stratégiai jelentőségű, hogy ők elégedettek legyenek, szeressenek, és pozitívan viszonyuljanak hozzád.

Az emberek minden döntésüket érzelmi (szív) alapon hozzák, majd csak azt követően racionalizálják tudatosan.

Meg kell tanulnod, el kell sajátítanod azt a képességet, hogyan lehet olyan szolgáltatást, illetve vásárlói élményt nyújtani, amely az ügyfeleidet valósággal szerelmessé teszi a cégedbe. Egy elégedett vevő nem csak folyamatosan visszatér, hanem valóságos prófétáddá válik, ami rengeteg ajánlást és új vásárlót jelent.

A vevők megszerzésének és megtartásának gyakorlati módszerei

„Használd forgalmad növelésére azokat a stratégiákat, amelyekről a versenytársad majd egy év múlva fog először hallani!”

Budapest | 2018. október 9.

Létezik egy titkos, kevesek által ismert költségkeret, amely számodra van félretéve és ami csak arra vár, hogy lehívd róla a neked járó összeget!

Ez egy téged illető keret, jelenleg még ott pihen a meglévő ügyfeleid bankszámláján és most megtanítjuk neked, mi kell ahhoz, hogy megszerezd.

Vállalkozásod profitját az meglévő ügyfeleidnek köszönheted. Az üzletedet az ő folyamatos vásárló erejük vagy az ő ajánlásaik teszik sikeressé, így stratégiai jelentőségű, hogy ők elégedettek legyenek, szeressenek, és pozitívan viszonyuljanak hozzád.

Az emberek minden döntésüket érzelmi (szív) alapon hozzák, majd csak azt követően racionalizálják tudatosan.

Meg kell tanulnod, el kell sajátítanod azt a képességet, hogyan lehet olyan szolgáltatást, illetve vásárlói élményt nyújtani, amely az ügyfeleidet valósággal szerelmessé teszi a cégedbe. Egy elégedett vevő nem csak folyamatosan visszatér, hanem valóságos prófétáddá válik, ami rengeteg ajánlást és új vásárlót jelent.

3 tényező amitől függ a vállalkozásod által termelt profit.

Forgalmad több mint 80%-át ennek a két tényezőnek köszönheted.

3 tényező amitől függ a vállalkozásod által termelt profit.

Forgalmad több mint 80%-át ennek a két tényezőnek köszönheted.

Miről lesz szó, avagy a vásárlói élményteremtés 8 sikerterülete

Miről lesz szó, avagy a vásárlói élményteremtés 8 sikerterülete

8 ok amiért érdemes eljönnöd, akár üzlettársaddal, kollégáiddal:

  1. Vállalkozásod forgalmának növelésére olyan stratégiákat és taktikákat kapsz, amiről a versenytársad majd egy év múlva fog hallani először

  2. Összegyűjtöttük mind a 8 terület esszenciáját, amelyek garantálják vállalkozásod sikerét, így rengeteg időt és energiát spórolunk meg a számodra.

  3. Amit bemutatunk, azok kizárólag a vásárlói élményteremtés területére fókuszált marketing stratégiák, amelyeket Magyarországon csak nagyon kevesek ismernek.

  4. Kipróbált és működő magyar megoldások és esettanulmányok lesznek. Nem külföldi példák, ötletek, amik vagy működnek itthon vagy nem.

  5. Fél áron tudsz magaddal hozni még egy embert! Így üzlettársat, marketingest, webmestert magaddal hozva sokkal könnyebbé válik a megvalósítás.

  6. Nálunk soha nem a részvevő viseli a kockázatot, hanem mi. Mivel meg vagyunk győződve az általunk tanított technikák hatékonyságáról és eredményességéről, így 100 elégedettségi garanciát vállalunk a részvételre.

  7. A szeminárium kiváló alkalom a kapcsolatépítésre, találkozhatsz Magyarország leginnovatívabb vállalkozásainak tulajdonosaival, együtt kérdezhetsz velük.

  8. A belépőd mellé most ajándékba kapod az offline munkafüzetet, ami alapján könnyű lesz a tanultakat megvalósítani, ha hazamész.

8 ok amiért érdemes eljönnöd, akár üzlettársaddal, kollégáiddal:

  1. Vállalkozásod forgalmának növelésére olyan stratégiákat és taktikákat kapsz, amiről a versenytársad majd egy év múlva fog hallani először

  2. Összegyűjtöttük mind a 8 terület esszenciáját, amelyek garantálják vállalkozásod sikerét, így rengeteg időt és energiát spórolunk meg a számodra.

  3. Amit bemutatunk, azok kizárólag a vásárlói élményteremtés területére fókuszált marketing stratégiák, amelyeket Magyarországon csak nagyon kevesek ismernek.

  4. Kipróbált és működő magyar megoldások és esettanulmányok lesznek. Nem külföldi példák, ötletek, amik vagy működnek itthon vagy nem.

  5. Fél áron tudsz magaddal hozni még egy embert! Így üzlettársat, marketingest, webmestert magaddal hozva sokkal könnyebbé válik a megvalósítás.

  6. Nálunk soha nem a részvevő viseli a kockázatot, hanem mi. Mivel meg vagyunk győződve az általunk tanított technikák hatékonyságáról és eredményességéről, így 100 elégedettségi garanciát vállalunk a részvételre.

  7. A szeminárium kiváló alkalom a kapcsolatépítésre, találkozhatsz Magyarország leginnovatívabb vállalkozásainak tulajdonosaival, együtt kérdezhetsz velük.

  8. A belépőd mellé most ajándékba kapod az offline munkafüzetet, ami alapján könnyű lesz a tanultakat megvalósítani, ha hazamész.

8 veszély, ha Te nem leszel itt, de a konkurensed eljön…

  1. Azt veszed észre, hogy egyik napról a másikra hirdetései és videói uralni fogják a Facebookot, és az interneten lépten nyomon beleakadsz majd a videóiba, hirdetéseibe. Bosszantó lesz.

  2. Megváltozik a szórólapjuk, új típusú hirdetések jelennek meg, több csatornán lesznek jelen, sokkal hatékonyabban.

  3. Az egész város látni fogja a konkurensed reklámfilmjét a Youtube csatornán szinte ingyen, és fogalmad sem lesz hogyan csinálja…

  4. Megújul a kommunikációja, amit mindenki dicsér és amivel jelentős kosárérték növekedést érnek el.

  5. Profibbak lesznek az emberei, amíg a Tieid csak a kifogásokat gyártják, hogy mit, hogy nem lehet és hogy az emberek nem akarnak többet költeni, mert nincs pénzük…

  6. A város legnagyobb szereplőivel fog a versenytársad nyereményjátékot szervezni a szemed láttára. Az emberek tömegesen vesznek benne részt, néhány kaparós sorsjegy miatt, amire azt mondhatod: vicc. De mégis megtörténik, és ki fognak harapni a forgalmadból.

  7. Aktív SMS marketingbe kezdenek, amiből Te semmit sem látsz, csak ha szoktál rendelni Tőlük, mivel az SMS marketing nagy előnye, hogy láthatatlan.

  8. Késő lesz kezelni a kialakult helyzetet, mert itt az nyer, aki hamarabb kezdi használni a szívre ható eszközöket!

Összefoglalva, azt nem tudjuk garantálni, hogy a Konkurenciáid nem lesznek itt, de azt igen, hogy ha Te nem jössz el, akkor olyan előnyük lesz Veled szemben, mint egy Nike sportcipőnek – a 200 méteres síkfutáson – a tűsarokkal szemben.

8 veszély, ha Te nem leszel itt, de a konkurensed eljön…

  1. Azt veszed észre, hogy egyik napról a másikra hirdetései és videói uralni fogják a Facebookot, és az interneten lépten nyomon beleakadsz majd a videóiba, hirdetéseibe. Bosszantó lesz.

  2. Megváltozik a szórólapjuk, új típusú hirdetések jelennek meg, több csatornán lesznek jelen, sokkal hatékonyabban.

  3. Az egész város látni fogja a konkurensed reklámfilmjét a Youtube csatornán szinte ingyen, és fogalmad sem lesz hogyan csinálja…

  4. Megújul a kommunikációja, amit mindenki dicsér és amivel jelentős kosárérték növekedést érnek el.

  5. Profibbak lesznek az emberei, amíg a Tieid csak a kifogásokat gyártják, hogy mit, hogy nem lehet és hogy az emberek nem akarnak többet költeni, mert nincs pénzük…

  6. A város legnagyobb szereplőivel fog a versenytársad nyereményjátékot szervezni a szemed láttára. Az emberek tömegesen vesznek benne részt, néhány kaparós sorsjegy miatt, amire azt mondhatod: vicc. De mégis megtörténik, és ki fognak harapni a forgalmadból.

  7. Aktív SMS marketingbe kezdenek, amiből Te semmit sem látsz, csak ha szoktál rendelni Tőlük, mivel az SMS marketing nagy előnye, hogy láthatatlan.

  8. Késő lesz kezelni a kialakult helyzetet, mert itt az nyer, aki hamarabb kezdi használni a szívre ható eszközöket!

Összefoglalva, azt nem tudjuk garantálni, hogy a Konkurenciáid nem lesznek itt, de azt igen, hogy ha Te nem jössz el, akkor olyan előnyük lesz Veled szemben, mint egy Nike sportcipőnek – a 200 méteres síkfutáson – a tűsarokkal szemben.

Időpont: 2020. ősz Helyszín: Budapest

Elállás a rendeléstől

A leadott rendeléstől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást
a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet tartalmazza.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Megrendelő indoklás nélkül elállhat
a vásárlástól számított 14 munkanapon belül.

Minden Weiser.hu-n szervezett tréning esetén a Megrendelőt az elállás joga a
szolgáltatás napjának első szünetéig illeti meg. Ha az első szünet végéig az
Megrendelő nyilatkozik arról, hogy nem elégedett és a szolgáltatást nem szeretné
igénybe venni, akkor visszakérheti a pénzét, és a Szolgáltató 30 napon belül
visszautalja a szolgáltatás befizetett díját a Megrendelő bankszámlájára. Az nap első
szünetének befejezése után a Megrendelő a pénzét már nem kérheti vissza még
abban az esetben sem, ha az Megrendelő a távozás mellett dönt és elhagyja a
tréning helyszínét. Az első szünet után a szolgáltatás teljesítettnek minősül.

Halasztás: Amennyiben a Megrendelő, komoly indokkal nem tud részt venni a
szolgáltatáson, abban az időpontban, amire eredetileg jelentkezett, halasztási
kérelmét írásban köteles eljuttatni a Szolgáltatóhoz. Halasztás esetén az
Megrendelő a befizetett szolgáltatási díjat a befizetés/átutalás időpontjától számított
1 éven belül szabadon felhasználhatja a Szolgáltatóval egyeztett új időpontban. Az 1
év jogvesztő hatású. Tehát amennyiben az Megrendelő 1 éven belül nem használja
fel a halasztott részvételi lehetőséget, a befizetett szolgáltatás díjat elveszíti, és a
Szolgáltató valamint az Megrendelő között a jelentkezéskor létrejött szerződés
automatikusan érvényét és hatályát veszti. Amennyiben ezt az Megrendelő írásban
kéri, az 1 éves határidőn belül a halasztás mellett van lehetősége a befizetett, de fel
nem használt szolgáltatási díjat visszakérni. Ez esetben egy mínusz összeget
tartalmazó számla kibocsátásával együtt az eredeti megrendelőnek visszafizetjük a
befizetett összeget a kérelem beérkezésétől számított 30 napon belül.

Vis Maior esetek: A Megrendelőt nem illeti meg az elállás joga, és így
pénzvisszatérítési igénnyel sem léphet fel Szolgáltató felé, ha a meghirdetett tréning
vagy szolgáltatás a meghirdetés időpontjában még előre nem látható, Vis Maior*
kategóriába tartozó esemény, illetve kapcsolódó hatósági korlátozás (pl. kijárási
tilalom) miatt marad el, vagy halasztódik későbbi időpontra. Ha ilyen, Vis Maior eset
következne be, akkor Szolgáltató mindent meg fog tenni a szolgáltatás alternatív
formában (online, zárt csatorna, stb.) történő fenntartása érdekében, illetve kitűzésre
kerül egy alternatív időpont. Mivel minden szemináriumot évente kétszer tartunk
meg, így ilyen esetben a a megváltott belépők a következő két alkalommal
felhasználhatók, vagy egy másik Szeminárium részvételére cserélhetők.

*A Vis Maior tipikus esetei természeti katasztrófák (földrengés, tűzvész, aszály, fagykár, árvíz,
szélvihar, villámcsapás stb.), továbbá bizonyos politikai-társadalmi események (pl. háború,
forradalom, felkelés, szabotázs). A Vis Maior elsődleges jellemzője, hogy kívül van a Szolgáltató
hatókörén, és olyan típusú korlátozást jelent, ami a hatályos rendeletek és törvények betartása mellett
lehetetlenné teszi a megígért szolgáltatás ígért időpontban történő nyújtását.