Barion Pixel

Vásárlói élményteremtés

//Vásárlói élményteremtés
Vásárlói élményteremtés 2020-03-22T12:52:17+00:00

Szerezd meg Weiser István marketingstratéga második, a vevők megszerzésének és megtartásának gyakorlati kézikönyvét!!

A könyvben több mint 10 év tanácsadói tapasztalatát találod rendszerezve, amelyben megmutatom, hogyan tedd gyorsítósávra a vállalkozásod marketingjét vásárlói élmény-teremtéssel.

Figyelem! Profitod 80%-át a meglévő vevőidnek köszönheted, ezért stratégiai jelentőségű azok profi, élményszerű kiszolgálása!

Kérem a KÖNYVET!

Nézd meg a szerző bő egy perces, személyes ajánlóját!

Reményeim szerint a könyv egy új nézőpontot, trükköket és mesterfogásokat ad ahhoz, hogy miként tudod az ügyfeleidet még jobban kiszolgálni és még teljesebb vásárlói élményben részesíteni.

Hogyan ösztönözd vásárlásra az embereket ebben a kritikus helyzetben, amikor senki nem vásárol?

Hidald át ezt a nehéz helyzetet a meglévő vevőid segítségével!

A bevételed 80%-át a meglévő vevőid 20%-ának köszönheted!
Éppen ezért a válságos időszak túlélésének alapfeltétele, hogy
ezt a bizonyos 20%-ot példásan és élményszerűen kiszolgáld.

Talán ezért lett a Vásárlói Élményteremtés Művészete a legkeresettebb
marketing- és eladástechnikai könyv néhány hét alatt Magyarországon.

1. A kevesebb több. Jobb kevesebb vevőt pontosan, minél személyesebben kiszolgálni és megszólítani, mint egy arctalan tömeget középszerűen, “én is” módszerekkel fárasztani, amire most senki nem vevő. Érzelmi kötődést kell teremtened, különben elvesztél.

2. Lesz egy profin kidolgozott konkrét forgatókönyved az árajánlatadásra, illetve megmutatom, milyen egy jól felépített értékesítési prezentáció, amit online is alkalmazhatsz személyes találkozás nélkül. (Pl. telefonon.)

3. Lehet, hogy most személyesen nem megy, de első találkozás az Ügyfeleddel csak egyszer van, ezért kiemelten fontos azt profin megtervezni. Mit lát, tapasztal belőled elsőnek a vevő?

4. Minden termékedhez segítek kidolgozni egy kosárérték-növelő ajánlatot, amivel egy-egy vásárlás alatt még többet fognak költeni és megmutatom mire figyelj, hogy ne vegyék nyomulásnak, tolakodásnak.

5. Megtanítom, hogyan legyenek prémiumtermékeid ebben a nehéz időszakban, amikor mindenki azt hiszi, hogy az emberek csak az olcsó megoldásokat, termékeket keresik, és hogyan növeld minden eladás után érezhetően a kosárértéket!

6. Megmutatom, hogyan csinálj a csalódásból egy életre szóló hálát. Tekints a reklamációra egy óriási lehetőségként, ami egy életre hozzád kötheti a vevőt!

7. Megtanít élettartalom-értékben gondolkodni. Számold ki, mennyit költ egy vevőd nálad élete során! Egy jól kezelt reklamációval ez az összeg gyakorlatilag több mint jóváíródik a bankszámládon.

8. Ahogy az első találkozás, úgy a búcsú is mindig emlékezetes marad egy ügyfélnél. Mit kell magukkal vigyenek belőled?

9. Megtanulod, hogyan kell jól ajánlást kérni, hogy 100 közül is téged válasszanak! Ez a tudás ebben a helyzetben önmagában ARANYAT ÉR.

10. Megmutatom a folyamatos utánkövetés titkát, amit Magyarországon a vállalkozások 1 %-a végez jelenleg. Automatizáltan mérd az elégedettséget, kérj mindenkitől legalább egy vásárlói véleményt és két ajánlást!

Összefoglalva eredményeid 80%-át a meglevő vevőidnek köszönheted, ezért stratégiai fontosságú, hogy ők elégedettek legyenek, és folyamatosan tartsd velük a kapcsolatot! Minél több csatornán kommunikálj velük, és minél sűrűbben! Az eredményeket a szisztematikus rendszeresség hozza meg számodra. A könyv megmutatja, hogyan legyen egy jól felépített, szépen karbantartott adatbázisod, illetve a rendszeres kommunikációhoz hogyan használj különféle online hatástöbbszöröző eszközöket! (Pl.: Video, online video-ügyfélszolgálat, felugró ablak, hírlevél-küldő szoftver stb.)

Ez immár a harmadik bővített kiadás!

Szerezz egy példányt magadnak, és éld túl könnyebben ezt
a helyzetet a meglévő vásárlóidra és azok barátaira fókuszálva!

Szeretnék egy példányt!

Dr. habil. Papp-Váry Árpád PhD

„Sok előadót invitálok a főiskolára a valódi üzleti szférából, hogy a diákok minél több dolgot lássanak-halljanak. Weiser István azon különlegesek közé tartozik, akik nemcsak mesélnek a gyakorlatról, hanem azt stratégiai rendszerbe is helyezik.”

Wolf Gábor

„Van egy embertípus, amelyik mániákusan az újdonságokat keresi, mert tudja, hogy azokban van elrejtve a legnagyobb lehetőség. Aki ilyen, az jó társra fog lelni Weiser Istvánban! Istvánnál már akkor mászkáltak a kis videoemberek a weboldalakon, amikor ilyet még senki mástól nem láttunk. Az elsők között csinált Magyarországon vírusvideót, és nála éltem át először, hogy egy videó a nevemen szólított! Egy igazi marketingvizionista, akire kötelező odafigyelni.”

Sztípity Róbert

„Istvánnal több mint egy évtizede dolgozunk együtt, elsősorban azért, mert rendelkezik a stratégiai éleslátás és a vizuális kommunikációhoz szükséges kreativitás ötvözetével. A közös munkánk során nem öncélú, csupán szép dizájnt hozott létre a csapatával, mint az átlagos kreatívstúdiók, hanem minden alkalommal segített azt összehangolni a stratégiai célokkal. Elmondhatom, hogy segít a megbízóinak a jó stratégia megalkotásában, de egyúttal képes megtalálni a stratégia megvalósításához szükséges kreatív lépéseket.”

Két kérdés maradt:

1. Te fogod elolvasni hamarabb, vagy a konkurenciád?
2. Te fogod megduplázni a könyvben található tippekkel a profitodat vagy a versenytársad?

Kérem a KÖNYVET!

Kik vásárolják meg ezt a könyvet és miért?

  • marketingesek, értékesítők, akik szeretnék megduplázni cégük eredményeit az élményteremtés hosszútávú stratégiájával.

  • cégvezetők, akik számára fontos az innováció, a tisztánlátás, és az, hogy folyamatosan a konkurenseik előtt járjanak egy lépéssel.

  • akik szeretik a vevőiket, vendégeiket, de nincs elegendő erőforrásuk (pénz, ember, idő), hogy annyit törődjenek a vevőikkel, amennyit valóban szeretnének.

  • gyártók, termelők, nagykereskedők, akik küzdenek azzal, hogyan teremtsenek valódi kapcsolatot a végfelhasználóikkal.

  • polgármesterek, politikai és közéleti szereplők, illetve PR-tanácsadók, akik számára fontos a támogatók érzelmi bevonódása.

  • piac- és közvélemény-kutatók, akik szeretnének több ezer órát megspórolni maguknak.

  • írók, előadó-, alkotó- és képzőművészek, könyvkiadók, akik keresik a személyes marketingeszközöket.

  • Networkmarketingesek, akik szeretnének minél nagyobb közösséghez elérni.

  • akik szeretnék az offline érdeklődőiket online vásárlóvá konvertálni.

  • olyan emberek, akik életében központi szerepet játszik az értékesítés, mások személyes meggyőzése.

  • akik le szeretnék nyűgözni, el szeretnék bűvölni a piacot a vásárlói élmény-teremtő megoldásaikkal.

Ha tetszett az Árazás 48 törvénye, akkor ezt is imádni fogod!

1. Eredményeid 80%-at a meglevő vevőidnek köszönheted, ezért stratégiai fontosságú, hogy ők elégedettek legyenek, és folyamatosan tartsd velük a kapcsolatot!
2. Minél több csatornán kommunikálj velük, és minél sűrűbben! Az eredményeket a szisztematikus rendszeresség hozza meg számodra.
3. Legyen egy jól felépített, szépen karbantartott adatbázisod!
4. A rendszeres kommunikációhoz használj különféle online hatástöbbszöröző eszközöket! (Pl.: Video, online video-ügyfélszolgálat, felugró ablak, hírlevél-küldő szoftver)
5. A találkozás elején és végén múlik minden, ezért kiemelten fontos azt profin megtervezni.
6. A kevesebb több. Jobb kevesebb vevőt pontosan, minél személyesebben megszólítani, mint egy arctalan tömeget általánosságokkal.
7. Legyen kidolgozva konkrét forgatókönyved az árajánlatadásra, illetve legyen egy jól felépített értékesítési prezentációd!
8. Legyenek prémiumtermékeid, és minden eladás után növeld a kosárértéket! (Minden termékedhez tartozzon egy upsell ajánlat.)
9. Tekints a reklamációra egy óriási lehetőségként, ami egy életre hozzád kötheti a vevőt! Számold ki, mennyit költ egy vevőd nálad élete során! Egy jól kezelt reklamációval ez az összeg gyakorlatilag több, mint jóváíródik a bankszámládon.
10. Folyamatos legyen az utánkövetés. Automatizáltan mérd az elégedettséget, kérj mindenkitől legalább egy vásárlói véleményt és két ajánlást!

Az élményteremtés titka, egy folyamatos, magas rezgésen tartott kapcsolat, melyben mindig többet adunk a vevőnknek, mint amennyi a fizetségünk. Minden ügyfélvesztés a rossz kommunikációra vagy a kommunikáció hiányára vezethető vissza.

Kérem a KÖNYVET!