

Termékteremtés
nehéz időkben
Marketing-Est
Weiser Istvánnal
Budapest
2025. február 18. 18:30 óra
UP Rendezvénytér
1042 Budapest, Szent István tér 13-14.
Nehéz időkben az emberek
ösztönösen visszafogják
a vásárlást. A kiút a TERMÉK-TEREMTÉS
stratégiája és annak alkalmazása.
Foglald le a helyed
és megmutatjuk, hogyan lehet
létrehozni olyan terméket
vagy szolgáltatást,
amit nem neked kell eladni,
hanem a piac akarja
azt megvenni!
Ezt a stratégiát Wermer Andrástól tanultam,
és közel 500 cég eredményeit dupláztam meg segítségével.
Figyelem! Ez a tudás piaci helyzettől függetlenül működik!
Erre az estére elsősorban vállalkozókat
és cégvezetőket várok, akik a nehezített körülmények
ellenére is szeretnének eredményeket elérni az idén!
Kik profitálnak a legtöbbet ebből az egész estés képzésből?

Egyéni-, és kisvállalkozók,
akik szeretnék biztonságban
érezni magukat.

Cégvezetők, akik szeretnének valami kiutat az egyre durvuló helyzetből.

Cégtulajdonosok, akik szeretnének valami stratégiát ezekben a nehéz időkben.

Gyártók, akiket
szorít a konkurencia.

Kereskedők, akiket
kezdenek besokallni az
árversenytől.

Szolgáltatók, akik
szeretnének több profitot.

Vendéglátósok,
akik szeretnének több
vendéget bevonzani.

Új vállalkozást, piaci
bevezetést tervezők, most
indulók.
Miért érdemes HAMAR regisztrálnod
a Termékteremtő Marketing-estre, miről lesz szó?

Egy válságálló stratégiát mutatok be, melynek az a lényege, hogy: Hogyan hozz létre olyan terméket vagy szolgáltatást, amit nem neked kell eladni, hanem a piac akarja azt megvenni.

Megmutatom azt a minden piaci helyzetben működő stratégiát, amivel a legtöbb pénzt kerestem az ügyfeleimnek, megbízóimnak.

Megmutatom gyakorlatban az új könyvem 10 legjobb kosárérték növelő technikáját, amely teljesen válságálló és azonnali eredményeket hoz.

Megmutatom, mit kezdj a konkurenciáddal, ha megpróbál árversenybe kényszeríteni és áron alul dolgozik.

Magyarországi működő és kipróbált esettanulmányokat mutatok be, amelyek segítségével sokkal könnyebb lesz a megvalósítás.

Figyelem! Bár a termet az 500 fős színház-teremre cseréltük, a jegyek nagyon gyorsan elkelnek, mivel nagyon friss és aktuális a téma.
Két profi gyakorlatias előadó:

Weiser István több mint 20 éve foglalkozik stratégiai kommunikációval. Szakterülete a Termékteremtés, ami azt jelenti, hogy hogyan lehet létrehozni egy olyan terméket vagy szolgáltatást, amit nem neked kell eladni, hanem a piac akarja azt megvenni. István rekord idő alatt csinál vállalkozásokból piacvezetőt. Tapasztalatának, gyakorlati példáinak, közvetlen stílusának köszönhetően népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Ügyfeleinek a legtöbb profitot a lényeglátásával és az egyedi, kreatív megoldásaival keresi. Több sikeres üzleti könyv szerzője.


Mózes Tamás online marketing szakértő, vállalkozói pályafutását 21 évesen kezdte. Azóta felépítette teljesen nulláról 100 MFt bevételig a saját PPC ügynökségét és csapatával többek között olyan cégekkel dolgozik együtt, mint a MAPEI. Annak a specialistája, hogy miként lehet a gyakorlatban olyan kampányokat létrehozni, amivel piacot kutatsz, márkát, email adatbázist építesz vagy direkt bevételre teszel szert. Előadásában is azonnal használható, Magyarországon működő, kipróbált tippeket hoz, amivel több bevételed lesz.

A legfőbb előnyök azoknak, akik eljönnek a Marketing Estre

Komoly
versenyelőnyt jelent
Magyarországon ezt a
stratégiát senki nem tanítja.

A tanult módszer
lényeglátó,
és bullshit mentes!

Gyors eredményt hoz,
mert gyakorlatias
Magyar példákon és
esettanulmányokon mutatjuk
be a módszer működését

+ Plusz ember
magammal hozható
töredék áron
9990 Ft + Áfa áron hozhatsz
magaddal egy kisérőt.
Mennyibe kerül a részvétel a Terméktermtő est-en?
Igyekeztünk a részvétel költségét megfizethetővé tenni, egy egész napos Mesterkurzus költségvetéséhez képest.



Ha szeretnél hozni magaddal valakit, azt egy jelképes 9990 Ft-os áron megteheted! (Csak teljes árú jegy mellé vásárolható!)
Többen jönnétek egy cégtől? Írj emait ide: info@weiser.hu
A Termékteremtő Est
helye és ideje:
Budapest
2025. február 18. 18:30
UP Rendezvénytér
1042 Budapest,
Szent István tér 13-14.

Olvasd el néhány Partnerem véleményét,
akikkel évek óta együtt dolgozom:

Vannak azok az írók/előadók, akik roppant szórakoztatóak ugyan, de alig adnak át elvihető tartalmat. Aztán vannak azok, akik borzasztó fontos dolgokról beszélnek borzasztó unalmasan. Weiser István az üdítő kivételek egyike: lebilincselő stílusban ad kézzel fogható és rögtön alkalmazható technikákat. Ezt a könyvét megvenni sem kiadás, hanem okos befektetés: bőven visszahozza az árát.
Szalay Ádám extelevíziós kommunikációs szakértő, a Sztoriverzum Üzleti Akadémia alapítója

István egy stratégiai géniusz, a dobozon kívüli megoldások nagymestere. Úgy gondolom, hogy egy szakértő akkor ismerszik meg igazán, amikor benézel a motorháztető alá – én pedig bátran kijelenthetem, hogy láttam, mi történik a háttérben: teltházas rendezvényeket tart, a legjobb cégek vezetőivel dolgozik folyamatosan együtt és én is gyakran fordulok hozzá, ha olyan ember véleményére van szükségem, aki már úszott mélyvízben. A könyv kötelező olvasmány az összes cégvezetőnek, aki több profitot szeretne.
Mózes Tamás online hirdetési szakértő, alapító | mozestamas.hu

István évtizedek óta itt van és folyamatosan ontja magából az újabb témákat, amik humoros, Weiseres stílusban keresnek neked pénzt. Most épp a kosárértéknövelésről írt könyvet egy 100 pontos csekklistával! Ha valamihez, ide aztán tényleg illik a mottóm: nem az számít mit tudsz, hanem mit csinálsz a marketingben. Kétlem, hogy mind a 100-at alkalmaznád, szóval jó megvalósítást!
Domán Zsolt a DO! marketing alapítója | domarketing.hu

Hogy mi a különbség az elmélet, és a gyakorlat között? Elméletileg semmi… Ezért lehet olyan sok könyv a piacon, de nagy kevés az, ami valóban gyakorlati eszközöket ad számunkra. Ahogy azt már Istvántól megszokhattuk, ez az új könyve ismét ilyen. Ha nem akarod a profitot az asztalon hagyni, ez a könyv kötelező olvasmány!
Szabó Péter Motivációs előadó | motiverzum.hu

Weiser István nem csak az egyik legkreatívabb üzleti szakértő Magyarországon, hanem igazi mestere annak, hogyan lehet a kihívásokból lehetőségeket kovácsolni. Minden könyve egy izgalmas utazás, legyen szó árazásról, ügyfélélményről vagy éppen arról, hogyan kerüljük el a leggyakoribb üzleti baklövéseket – mindezt olyan könnyedséggel és stílussal, hogy az olvasás élvezet. Az új könyve különösen időszerű: tele van olyan gyakorlatias bevételnövelő ötletekkel, amelyek még a legnehezebb gazdasági körülmények között is működnek. Cégvezetőként ez a könyv nem csak hasznos eszköz lesz a kezedben, hanem egy inspiráló iránytű is. Egyszerűen kihagyhatatlan!
Lippner Tamás a sales vezetők gyakorlati mentora | www.sellandspeak.com