Barion Pixel
/Storytelling
Storytelling 2020-03-18T11:55:25+00:00

Emeld tudatos szintre a történetmesélési képességed,
és duplázd meg az eredményeidet azzal,
hogy egy különleges transzformációval
cselekvésre ösztönzöd a vevőidet!

A Stanfordi Egyetem kutatásai egyértelműen igazolják, hogy a kimagasló eredményt elérő értékesítők kiváló történetmesélők is egyben.

Emeld tudatos szintre a történetmesélési képességed,
és duplázd meg az eredményeidet azzal,
hogy egy különleges transzformációval
cselekvésre ösztönzöd a vevőidet!

A Stanfordi Egyetem kutatásai egyértelműen igazolják, hogy a kimagasló eredményt elérő értékesítők kiváló történetmesélők is egyben.
Mindig is lenyűgöztek a jó történetek, illetve azok az előadók, akik színes történetekkel gazdagították a prezentációjukat.

Négyfajta előadó létezik:

  1. Informatív előadó. Ő olyan, mint egy tanár. A tudatos elmét táplálja, tényeket és adatokat ad át a hallgatóknak.
  2. Motivációs előadó. Ez már haladóbb szint. Magyarországon (nevek nélkül) jó néhányan képviselik ezt a minőséget. A motivációs előadó már dolgozik az érzelmekkel is, viszont kívülről halad befelé. Tehát jól érezheted magad tőle, de ha elolvadt a cukor a szádban, újra éhes leszel. El kell menned a következő showra…
  3. Inspirációs előadó. Sokkal ritkább, mert ez az ember a jobbik énedet inspirálja. Belülről dolgozik kifelé. A valódi lényedet szólítja meg, nem az egódat. Sokkal mélyebb és hatásosabb a munka, amit végez. Lassabb, kevésbé látványos, de hosszútávú eredményt hoz hallgatósága életébe.
  4. Transzformációs előadó. Ez a Mesterszint. Ez tulajdonképpen az első három ötvözete. Magyarországon nem is ismerek olyat, aki ezt a szintet megüti, de azért törekedned kell rá, hogy elérd! Ez egy rendkívül erőteljes jelenlét. Hosszútávon megváltozik az emberek élete, ha veled kapcsolatba kerülnek.
Mindig is lenyűgöztek a jó történetek, illetve azok az előadók, akik színes történetekkel gazdagították a prezentációjukat.

Négyfajta előadó létezik:

  1. Informatív előadó. Ő olyan, mint egy tanár. A tudatos elmét táplálja, tényeket és adatokat ad át a hallgatóknak.
  2. Motivációs előadó. Ez már haladóbb szint. Magyarországon (nevek nélkül) jó néhányan képviselik ezt a minőséget. A motivációs előadó már dolgozik az érzelmekkel is, viszont kívülről halad befelé. Tehát jól érezheted magad tőle, de ha elolvadt a cukor a szádban, újra éhes leszel. El kell menned a következő showra…
  3. Inspirációs előadó. Sokkal ritkább, mert ez az ember a jobbik énedet inspirálja. Belülről dolgozik kifelé. A valódi lényedet szólítja meg, nem az egódat. Sokkal mélyebb és hatásosabb a munka, amit végez. Lassabb, kevésbé látványos, de hosszútávú eredményt hoz hallgatósága életébe.
  4. Transzformációs előadó. Ez a Mesterszint. Ez tulajdonképpen az első három ötvözete. Magyarországon nem is ismerek olyat, aki ezt a szintet megüti, de azért törekedned kell rá, hogy elérd! Ez egy rendkívül erőteljes jelenlét. Hosszútávon megváltozik az emberek élete, ha veled kapcsolatba kerülnek.
Ha tetszik, ha nem, folyamatosan szerepelsz és kommunikálsz. A megjelenéseddel, a termékeiddel, a terveiddel, életed történetével. Egyszer Gandhi után egy maréknyi újságíró futott, miután elindult vele a vonat. Levegő után kapkodva az egyik újságíró megkérdezte tőle: Mit üzenne a világnak? Gandhi így felelt: „Az életem az üzenet.”

A probléma az, hogy az agyalás káprázatában éljük az életünket!

Ha tetszik, ha nem, folyamatosan szerepelsz és kommunikálsz. A megjelenéseddel, a termékeiddel, a terveiddel, életed történetével. Egyszer Gandhi után egy maréknyi újságíró futott, miután elindult vele a vonat. Levegő után kapkodva az egyik újságíró megkérdezte tőle: Mit üzenne a világnak? Gandhi így felelt: „Az életem az üzenet.”

A probléma az, hogy az agyalás káprázatában éljük az életünket!

Azt képzeljük, hogy a vevőink elméje képes a jó döntésre, adatok és tények ismeretében. Ez óriási csapda! Mindenki tolja a sok paramétert, konstrukciót és infót, ahelyett hogy elmesélne valami csodás gyógyulást, vagy megoldást, ami segített megoldani egy nehéz szituációt! A helyzet az, hogy jelenleg a hagyományos értékesítési és eladási technikák azért nem működnek, mert az emberek intellektuálisan egyre éberebbek. Felemelve tartják a páncéljukat minden külső információ elött. Ezzel szemben egy hatásos történet, mindent visz. Jelenleg nem ismerek hatékonyabb eszközt a meggyőzésre a történetmesélésnél.

Jó döntésekre csak a szívünk képes, a szívünkhöz pedig
történeteken keresztül vezet az út!

Azt képzeljük, hogy a vevőink elméje képes a jó döntésre, adatok és tények ismeretében. Ez óriási csapda! Mindenki tolja a sok paramétert, konstrukciót és infót, ahelyett hogy elmesélne valami csodás gyógyulást, vagy megoldást, ami segített megoldani egy nehéz szituációt! A helyzet az, hogy jelenleg a hagyományos értékesítési és eladási technikák azért nem működnek, mert az emberek intellektuálisan egyre éberebbek. Felemelve tartják a páncéljukat minden külső információ elött. Ezzel szemben egy hatásos történet, mindent visz. Jelenleg nem ismerek hatékonyabb eszközt a meggyőzésre a történetmesélésnél.

Jó döntésekre csak a szívünk képes, a szívünkhöz pedig
történeteken keresztül vezet az út!

Miért működik a sztorizás, és
miért annyira hatékony a történetmesélés?

  1. Először is, gyerekkorunk óta arra vagyunk programozva, hogy imádjuk a meséket és a sztorikat.
  2. Tudományos magyarázatot is adok: ha “kék” vagy, akkor az történik, hogy mesélés közben a mesélő és a hallgató azonos rezgéshullámra kerül – a kutatások szerint.
  3. A személyes véleményem pedig az, hogy a hatásos történetek egyenesen a szívet célozzák, és minden jó döntésünket a szívünk szavára hozzuk.

A vállalkozói világban a történetmesélés a leginkább alulértékelt képesség, így óriási előnyre tehetsz szert, ha elsajátítod a titkait!

Azok a Megbízóim akik megtanultak profin történeteket felépíteni, azok kivétel nélkül piacvezetők a saját területükön, mert rekordsebességgel nő irántuk a bizalom.

Mi fog történni, ha nem használod a történetmesélést az értékesítési folyamataidban?

Akkor rengeteg pénzt hagysz az asztalon! Amelyik konkurensed rájön a történetek hitelességépítő erejére, az lesz a piacvezető rövid időn belül. Az emberek azért nem szeretik a multikat, mert hiányzik belőlük az ember, a sztori, az élet. Nem lehet hozzájuk kapcsolódni.
Azok a megbízóim, akik felismerték a történetek és esettanulmányok erejét, tömegesen képezik ki erre a munkatársaikat. Még meg sem hirdettem ezt a szemináriumot, máris több mint 70%-os a telítettsége a teremnek, ami egyértelműen annak köszönhető, hogy a meglévő ügyfeleim hármasával, négyesével küldik el az értékesítőket erre a képzésre. A hiteles céges történetek elképesztő módon növelik a bizalmat. Igazából az ügyfelek tanítóként és nem kereskedőként tekintenek rád. Reménykedj, hogy nem lesz jelen a képzésen a Konkurenciád!
Az SAP a világ legnagyobb vállalatirányítási rendszerfejlesztője. Mára az értékesítőket történetmesélőkre cserélték, ugyanis semmi nem képes meggyőzni senkit olyan könnyedén, mint néhány hatásos esettanulmány, amit az adott cég méretére és problématudatára építenek fel.

Miért működik a sztorizás, és
miért annyira hatékony a történetmesélés?

  1. Először is, gyerekkorunk óta arra vagyunk programozva, hogy imádjuk a meséket és a sztorikat.
  2. Tudományos magyarázatot is adok: ha “kék” vagy, akkor az történik, hogy mesélés közben a mesélő és a hallgató azonos rezgéshullámra kerül – a kutatások szerint.
  3. A személyes véleményem pedig az, hogy a hatásos történetek egyenesen a szívet célozzák, és minden jó döntésünket a szívünk szavára hozzuk.

A vállalkozói világban a történetmesélés a leginkább alulértékelt képesség, így óriási előnyre tehetsz szert, ha elsajátítod a titkait!

Azok a Megbízóim akik megtanultak profin történeteket felépíteni, azok kivétel nélkül piacvezetők a saját területükön, mert rekordsebességgel nő irántuk a bizalom.

Mi fog történni, ha nem használod a történetmesélést az értékesítési folyamataidban?

Akkor rengeteg pénzt hagysz az asztalon! Amelyik konkurensed rájön a történetek hitelességépítő erejére, az lesz a piacvezető rövid időn belül. Az emberek azért nem szeretik a multikat, mert hiányzik belőlük az ember, a sztori, az élet. Nem lehet hozzájuk kapcsolódni.
Azok a megbízóim, akik felismerték a történetek és esettanulmányok erejét, tömegesen képezik ki erre a munkatársaikat. Még meg sem hirdettem ezt a szemináriumot, máris több mint 70%-os a telítettsége a teremnek, ami egyértelműen annak köszönhető, hogy a meglévő ügyfeleim hármasával, négyesével küldik el az értékesítőket erre a képzésre. A hiteles céges történetek elképesztő módon növelik a bizalmat. Igazából az ügyfelek tanítóként és nem kereskedőként tekintenek rád. Reménykedj, hogy nem lesz jelen a képzésen a Konkurenciád!
Az SAP a világ legnagyobb vállalatirányítási rendszerfejlesztője. Mára az értékesítőket történetmesélőkre cserélték, ugyanis semmi nem képes meggyőzni senkit olyan könnyedén, mint néhány hatásos esettanulmány, amit az adott cég méretére és problématudatára építenek fel.

Gyere, fektess be erre egy napot az életedből és légy profi történetmesélő, akihez szeretnek kapcsolódni az emberek!

Valójában mindig egy történet ad el mindent,
így Amerikában egy komplett iparág
foglalkozik a történetmesélés tudományával.
Most Magyarországon elsőként tartunk
Storytelling tréninget!

Gyere, fektess be erre egy napot az életedből és légy profi történetmesélő, akihez szeretnek kapcsolódni az emberek!

Valójában mindig egy történet ad el mindent,
így Amerikában egy komplett iparág
foglalkozik a történetmesélés tudományával.
Most Magyarországon elsőként tartunk
Storytelling tréninget!

Milyen előnyt jelent a részvétel?
Mit fogsz megtanulni?

Hogyan építs fel egy magával ragadó történetet?
Hogyan válj felejthetetlen történetmesélővé?
Hogyan tégy egy uncsi sztorit érzelmes kalanddá?
Hogyan fogják az emberek lélegzetvisszafojtva hallgatni a szavaid?
Hogyan varázsold el a közönséged?
Hogyan inspiráld a hallgatókat cselekvésre?

Milyen előnyt jelent a részvétel?
Mit fogsz megtanulni?

Hogyan építs fel egy magával ragadó történetet?
Hogyan válj felejthetetlen történetmesélővé?
Hogyan tégy egy uncsi sztorit érzelmes kalanddá?
Hogyan fogják az emberek lélegzetvisszafojtva hallgatni a szavaid?
Hogyan varázsold el a közönséged?
Hogyan inspiráld a hallgatókat cselekvésre?

Miről lesz szó?

Egy jó történet felépítéséről. (Eszközöket és módszertant adok ehhez.)
Profi cégtörténet felépítéséről, és azok elemeiről. A hitelességed növeléséről. A bizalom elnyeréséről. A cselekvésre indításról. Arról, hogy hogyan építs fel egy 1 perces bemutatkozást, amit ismeretleneknek kell előadnod! (Elevator pitch)
Azt is megtanítom, mi az az öt elem, ami miatt azt az emberek nem tudják kiverni a fejükből a sztoridat. Örökre betapad az elméjükbe, és emlékezni fognak rád!
Végül szó lesz még a meggyőző és hatásos előadásról, ami cselekvésre indítja a vevőid.

Miről lesz szó?

Egy jó történet felépítéséről. (Eszközöket és módszertant adok ehhez.)
Profi cégtörténet felépítéséről, és azok elemeiről. A hitelességed növeléséről. A bizalom elnyeréséről. A cselekvésre indításról. Arról, hogy hogyan építs fel egy 1 perces bemutatkozást, amit ismeretleneknek kell előadnod! (Elevator pitch)
Azt is megtanítom, mi az az öt elem, ami miatt azt az emberek nem tudják kiverni a fejükből a sztoridat. Örökre betapad az elméjükbe, és emlékezni fognak rád!
Végül szó lesz még a meggyőző és hatásos előadásról, ami cselekvésre indítja a vevőid.

Miért Weisertől kell ezt megtanulnod?

Négy könyvet írtam, mára többszáz előadást és szemináriumot tartottam, közel 80.000 ember előtt. Az összes sikeremet a történeteimnek köszönhetem, illetve annak, hogy a megfelelő módon, a legjobb közönségek adhattam ezeket elő. Gondolj Laci barátom grázi bicikliboltjára, Wermer Andrással való közös munkánkra, vagy Erdősi Robira, akinek a legendás PizzaFutár sikersztoriját köszönhetem!
Mind-mind egy-egy igaz történet. Nehézségekkel, buktatókkal, mélységekkel és magasságokkal!
Gyere velem, töltsünk egy napot, és tanuld meg a gyakorlatban alkalmazni a történetmesélés erejét!

Miért Weisertől kell ezt megtanulnod?

Négy könyvet írtam, mára többszáz előadást és szemináriumot tartottam, közel 80.000 ember előtt. Az összes sikeremet a történeteimnek köszönhetem, illetve annak, hogy a megfelelő módon, a legjobb közönségek adhattam ezeket elő. Gondolj Laci barátom grázi bicikliboltjára, Wermer Andrással való közös munkánkra, vagy Erdősi Robira, akinek a legendás PizzaFutár sikersztoriját köszönhetem!
Mind-mind egy-egy igaz történet. Nehézségekkel, buktatókkal, mélységekkel és magasságokkal!
Gyere velem, töltsünk egy napot, és tanuld meg a gyakorlatban alkalmazni a történetmesélés erejét!

Az egész napos szeminárium részvételi díja:

48.000 Ft

Az egész napos szeminárium részvételi díja:

48.000 Ft

Bónusz 1:
Hozhatsz magaddal a cégedtől fél áron még 2-3 kollégát!

Bónusz 2:
A résztvevők megkapják a 45.000 Ft-os eszmei értékkel rendelkező Wermer András hat CD-s, Három a magyar igazság című sorozatát!

Bónusz 1:
Hozhatsz magaddal a cégedtől fél áron még 2-3 kollégát!

Bónusz 2:
A résztvevők megkapják a 45.000 Ft-os eszmei értékkel rendelkező Wermer András hat CD-s, Három a magyar igazság című sorozatát!

Minden szemináriumomra, képzésemre, konzultációmra 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalok. Amennyiben az ebédszünetig jelzed, hogy nem vagy elégedett a szemináriumommal, úgy azonnal, készpénzben visszafizetjük a teljes részvételi díjat, és barátokként válunk el.

Jelentkezz a programra, és válj felejthetetlen történetmesélővé!

Minden szemináriumomra, képzésemre, konzultációmra 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalok. Amennyiben az ebédszünetig jelzed, hogy nem vagy elégedett a szemináriumommal, úgy azonnal, készpénzben visszafizetjük a teljes részvételi díjat, és barátokként válunk el.

Jelentkezz a programra, és válj felejthetetlen történetmesélővé!

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK:

Én nem szeretnék szerepelni. Lesz szereplési gyakorlat?
Nyugi, nem kell kiállnod a csoport elé. Ez nem előadói képzés mint a Videós Meggyőző Tréningem. Ez a szeminárium arról szól, hogy építsd fel és használd a személyes történeteidet bizalomépítésre, meggyőzésre.
Én nem vagyok valami érdekes. A termékünk se az. Érdemes eljönnöm?
Határozottan igen, mert olyan eszközöket adok a kezedbe, ami még egy könyvelőt is érdekessé varázsol.
Én nem vagyok egy irodalmi százaségő. Nincs ilyen vénám!
Üdv a klubban, kettes voltam nyelvtanból, és csapnivaló a helyesírásom. De akkor most maradjunk csendben. Tátikázzunk? NEM! Gyere el, élvezd és használd a személyes történeteid erejét!

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK:

Én nem szeretnék szerepelni. Lesz szereplési gyakorlat?
Nyugi, nem kell kiállnod a csoport elé. Ez nem előadói képzés mint a Videós Meggyőző Tréningem. Ez a szeminárium arról szól, hogy építsd fel és használd a személyes történeteidet bizalomépítésre, meggyőzésre.
Én nem vagyok valami érdekes. A termékünk se az. Érdemes eljönnöm?
Határozottan igen, mert olyan eszközöket adok a kezedbe, ami még egy könyvelőt is érdekessé varázsol.
Én nem vagyok egy irodalmi százaségő. Nincs ilyen vénám!
Üdv a klubban, kettes voltam nyelvtanból, és csapnivaló a helyesírásom. De akkor most maradjunk csendben. Tátikázzunk? NEM! Gyere el, élvezd és használd a személyes történeteid erejét!

Elállás a rendeléstől

A leadott rendeléstől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást
a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet tartalmazza.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Megrendelő indoklás nélkül elállhat
a vásárlástól számított 14 munkanapon belül.

Minden Weiser.hu-n szervezett tréning esetén a Megrendelőt az elállás joga a
szolgáltatás napjának első szünetéig illeti meg. Ha az első szünet végéig az
Megrendelő nyilatkozik arról, hogy nem elégedett és a szolgáltatást nem szeretné
igénybe venni, akkor visszakérheti a pénzét, és a Szolgáltató 30 napon belül
visszautalja a szolgáltatás befizetett díját a Megrendelő bankszámlájára. Az nap első
szünetének befejezése után a Megrendelő a pénzét már nem kérheti vissza még
abban az esetben sem, ha az Megrendelő a távozás mellett dönt és elhagyja a
tréning helyszínét. Az első szünet után a szolgáltatás teljesítettnek minősül.

Halasztás: Amennyiben a Megrendelő, komoly indokkal nem tud részt venni a
szolgáltatáson, abban az időpontban, amire eredetileg jelentkezett, halasztási
kérelmét írásban köteles eljuttatni a Szolgáltatóhoz. Halasztás esetén az
Megrendelő a befizetett szolgáltatási díjat a befizetés/átutalás időpontjától számított
1 éven belül szabadon felhasználhatja a Szolgáltatóval egyeztett új időpontban. Az 1
év jogvesztő hatású. Tehát amennyiben az Megrendelő 1 éven belül nem használja
fel a halasztott részvételi lehetőséget, a befizetett szolgáltatás díjat elveszíti, és a
Szolgáltató valamint az Megrendelő között a jelentkezéskor létrejött szerződés
automatikusan érvényét és hatályát veszti. Amennyiben ezt az Megrendelő írásban
kéri, az 1 éves határidőn belül a halasztás mellett van lehetősége a befizetett, de fel
nem használt szolgáltatási díjat visszakérni. Ez esetben egy mínusz összeget
tartalmazó számla kibocsátásával együtt az eredeti megrendelőnek visszafizetjük a
befizetett összeget a kérelem beérkezésétől számított 30 napon belül.

Vis Maior esetek: A Megrendelőt nem illeti meg az elállás joga, és így
pénzvisszatérítési igénnyel sem léphet fel Szolgáltató felé, ha a meghirdetett tréning
vagy szolgáltatás a meghirdetés időpontjában még előre nem látható, Vis Maior*
kategóriába tartozó esemény, illetve kapcsolódó hatósági korlátozás (pl. kijárási
tilalom) miatt marad el, vagy halasztódik későbbi időpontra. Ha ilyen, Vis Maior eset
következne be, akkor Szolgáltató mindent meg fog tenni a szolgáltatás alternatív
formában (online, zárt csatorna, stb.) történő fenntartása érdekében, illetve kitűzésre
kerül egy alternatív időpont. Mivel minden szemináriumot évente kétszer tartunk
meg, így ilyen esetben a a megváltott belépők a következő két alkalommal
felhasználhatók, vagy egy másik Szeminárium részvételére cserélhetők.

*A Vis Maior tipikus esetei természeti katasztrófák (földrengés, tűzvész, aszály, fagykár, árvíz,
szélvihar, villámcsapás stb.), továbbá bizonyos politikai-társadalmi események (pl. háború,
forradalom, felkelés, szabotázs). A Vis Maior elsődleges jellemzője, hogy kívül van a Szolgáltató
hatókörén, és olyan típusú korlátozást jelent, ami a hatályos rendeletek és törvények betartása mellett
lehetetlenné teszi a megígért szolgáltatás ígért időpontban történő nyújtását.