TOP 5 kosárérték növelő
módszer – videós minitréning
Tanuld meg alkalmazni a gyakorlatban az TOP 5 legsikeresebb kosárérték növelő technikát, és duplázd meg az eredményeidet kihasználva ezt a „vásárlási” üzemmódot a vevő fejében!
Van egy különleges tudatállapot amelybe minden vevőd könnyedén belekerül, amikor dönt arról, hogy vesz. A neve: „vásárlási üzemmód”. Ekkor gyakorlatilag megszűnik a vevő fejében a vételi ellenállás és a kutatások szerint 5-7 percig tart ez az ideális állapot. Ilyenkor jön el az időd! Amíg tart, a vevődnek rendkívül könnyedén tudsz eladni plusz termékeket, szolgáltatásokat, és ekkor 20-30%-al sikeresen emelkedik a kosárérték, a profittal együtt.
Rengeteg pénz hagysz az asztalon azzal, hogy nincs néhány ellenállhatatlan ajánlatod a vevődnek, aki ITT és MOST szeretne vásárolni. Tőled.
Marketing-stratégaként legszívesebben sírva fakadnék, amikor megjelenik a vásárló vételi szándékkal és az alkalmazottak érdektelensége miatt nem adunk el neki még értékesebb, profitosabb, több, szebb, drágább terméket.
„Nem az a pénz a kevés amennyit keresel, hanem az a sok amit nem keresel meg és a vevőnél marad.”
A fent bemutatott „vásárlási üzemmód” miatt, a kosárték-növelésnél nem létezik könnyebb profitnövelési technika. Van viszont ezzel kapcsolatban egy jó és egy rossz hírem:
„Amit könnyű csinálni, azt könnyű nem csinálni”.
A McDonald’s-nál 20% extra profitot jelent ez a mondat:
„Adhatom nagyobb burgonyával, üdítővel?”
Aki nem teszi fel, rövid úton kirúgják.
Jelenleg nem ismerek könnyebb és hatékonyabb módszert a bevételünk érezhető növelésére, a tudatos cselekvésnél.
Kinek érdemes letölteni és megnézni a
TOP 5 kosárértéknövelő technika minitréninget?
Minden vállalkozóknak, aki
szeretne 20-30% extra profitot!
Minden vezetőnek, akik azt érzik,
hogy a kollégák a kézifékek a
gyorsulási versenyen.
Aki szeretné megérteni és
megtanulni a kosárérték növelés
hatékony technikáit.
Ki az a Weiser és miért hallgassak rá?
Weiser István több mint 20 éve foglalkozik stratégiai kommunikációval. Szakterülete a Termékteremtés, ami azt jelenti, hogy hogyan lehet létrehozni egy olyan terméket vagy szolgáltatást, amit nem neked kell eladni, hanem a piac akarja azt megvenni. István rekord idő alatt csinál vállalkozásokból piacvezetőt. Tapasztalatának, gyakorlati példáinak, közvetlen stílusának köszönhetően népszerű előadója Magyarország legnagyobb szakmai konferenciáinak. Ügyfeleinek a legtöbb profitot a lényeglátásával és az egyedi, kreatív megoldásaival keresi.
7 sikeres üzleti könyv, többek közt. Az Árazás 48 törvénye című könyv szerzője.
Az elmúlt 20 évben közel 500 cégből csinált piacvezetőt.