December közepén érkezik Weiser István
új Könyve, Az árazás 48 törvénye folytatása!
A vállalkozásunk által termelt profit mértéke
az alábbi három tényezőtől függ:
Új vevők,
ügyfelek szerzése
A meglévő ügyfelek
visszahívása újabb
vásárlásra
Kosárérték-növelés
a cél, hogy minél nagyobb
összegben vásároljon a vevő
nálunk egy-egy látogatás
alkalmával
Ebben a könyvben összegyűjtöttem 100+1, a világ leghatékonyabban működő kosárérték növelő technikáit.
Ezek AZONNALI eredményeket hoznak! Tedd őket próbára!
Kinek érdemes szereznie egy saját példányt?
Vállalkozóknak
Akiknek fontos a profit-maximalizálás, és szeretnének jólétben és bőségben élni.
Marketingeseknek
Akik szeretnének több mint 100 gyakorlatias ötletet, amit meg lehet valósítani.
Értékesítőknek, eladóknak
Akik forgalom után jutalékot kapnak.
Webshop-
és webáruház
-tulajdonosoknak
Akik szeretnének tanulni egy-két taktikát arra, hogyan lehet online megnövelni a kosárértéket.
Gyártók, termelők, nagykereskedőknek
Akik a lehető legnagyobb profitot szeretnék realizálni a termékeiken.
Network marketingeseknek
Akik szeretnének minél nagyobb kosárértéket realizálni.
Vendéglátósoknak, Étterem- és hotel tulajdonosoknak
Akik szeretnének a vendégeiken minél több profitot realizálni a nehéz idők ellenére.
Orvosoknak és gyógyítóknak
Akik a saját szolgálatuk mellett ajánlanak további megoldásokat is a gyógyulásra.
A könyvből kiderül, hogyan használhatod
kosárérték-növelésre a következőket:
- Az időt.
- A lelkiismeretet.
- A takarékosságot.
- Az egészséget.
- Egy plusz szolgáltatást.
- A garanciát és a biztonságot.
- A presztízst.
- A kapzsiságot.
- A prémium érzetet.
- A prémium és a luxus
közti különbséget. - A hiányt.
- Egy élethelyzetet.
- A szűkítést.
- A Magyarországon
szinte ismeretlen
fantom-termék
alkalmazását.
Hogyan zárhatod le a tárgyalást a kevesek által ismert előfeszítés technikájának alkalmazásával?
Valamint további törvényszerűségeket tudhatsz meg a bőségről, ami Az árazás 48 törvénye című könyvemből kimaradt.
„Az a helyzet, hogy ha a piacodon nem Te vagy a legdrágább, akkor megtéveszted az embereket, hogy nem te vagy a legjobb!”
A szerző
A vevők hazudnak. SOHA nem tudod meg, mennyi pénz van a zsebükben, vagy mennyit szántak volna egy egy ajándékra, vásárlásra. Ebből a könyvből megtanulod, hogyan maximáld ki a legnagyobb költést.
Figyelem! Rengeteg pénzt hagysz az asztalon, ha a vevő készen áll, hogy költsön, de a kollégáid, nem képesek elköltetni vele azt a pénzt, amit rá tudott volna szánni…
Ki az a Weiser István
és miért hallgassak rá?
Weiser István 1973-ban született. Az Ez Design. Kreatív Stúdió kreatív igazgatója. A tudatos vezetők főtanácsadója. 1994 óta foglalkozik vizuális kommunikációval. Rendkívül gyakorlatias szakember. Wermer-tanítvány. Csapatával együtt 2007 óta foglalkozik azzal, hogy megdupláz cégeket, és a Megbízóit érezhetően sok szabadidőhöz juttatja. Közvetlen stílusával népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Szakterülete a vásárlói élményre és az utánkövetésre épülő értékesítés, valamint árazási stratégiák felépítése. Ezzel együtt 8 könyvet írt, a tőle megszokott humorral és gyakorlatiassággal, igényességgel.
Megbízói közt található számos piacvezető online és offline vállalkozás. Kedvelt területei a réspiacok, illetve éttermek, hotelek, orvosi praxisok professzionális szolgáltatás-marketingje, valamint az ezt kiegészítő tematikus cégvezetői Mastermind Csoportjai. István igazi megvalósító, több szabadalmát támogatta az Európai Unió.
Mit ad Neked a 100+1 Profitnövelő technika könyv?
Tapasztalatot
Érteni fogod, hogy mi alapján
dönt a vevő valami mellett.
Pénzt
Nem ismerek könnyebb pénzt
a kosárértéknövelés kipróbált technikáinál!
Időt
Mire bármit profin tudsz csinálni, az rengeteg
bukással, kudarccal és tanulással jár.
Ez a könyv ezt a tanulási időt spórolja
meg számodra. Világunkban az idő drága,
nincs idő tévutakra.
Bölcsességet
Ebbe a könyvbe összegyűjtöttem a világ
legjobb kosárérték-növelő technikáit, amit
csak alkalmazni kell. Ez a könyv sok értékesítő
bölcsességének tematizált gyűjteménye.
Magabiztosságot
A kosárérték növelés a legkönnyebb
profitteremtő technika, mert a vevő
ilyenkor már készen van a vásárlásra.
Inspirációt
Az egész világból a legeredetibb
taktikákat gyűjtöttem össze
egyetlen könyvbe!
Tisztánlátást
Már klasszikusnak számít a gondolat, hogy
jobb valamit nem tudni, mint rosszul tudni.
A legnagyobb károkat úgy okozzuk
magunknak és másoknak – ha nem tudjuk,
hogy rosszul csináljuk…
Profizmust
Hiába könnyű valamit jól csinálni,
fogadok, hogy a kollégáidnak majd
sikerül elbaltázni a tutit. Mutatom,
mit rontanak el a legtöbben!
Figyelem! A könyvben leírt száz kipróbált módszer kiválóan működik.
DE! – Amit könnyű csinálni, azt könnyű nem csinálni.
Ezért legyen ott a figyelmed, hogy a munkatársaid CSINÁLJÁK,
amit tanultak!
ELŐRENDELÉSI AKCIÓ!