Kreatív Tudástár

Ezt a három beszélgetést Szabó Péter készítette velem.
Eredetileg egynek indult, de aztán annyira szerették, hogy készült még kettő:

Ez egy friss beszélgetés, árzásról, üzleti storytellingről:

Kozmetikus Podcast Tölgyesi Krisztinával:
(Ez nem csak kozmetikusoknak érdekes. Elég okosokat mondok… :))

Az árazás természet-törvényei:

Egy elég jól összeszedett előadásom a Termékteremtésről – Hogyan hozzunk létre olyan terméket vagy szolgáltatást, amit nem nekünk kell eladni, hanem a piac akarja azt megvenni…

Itt pedig meghempereghetsz brilliáns homorérzékem arany homokjában:
Előbb egy két adatbázisépítő vírusmarketing videót mutatok, ahol egy régiségkereskedő barátom volt a konzulensem, aki sokat dolgozott romákkal…

Cigányáldás Nőkre:

Cigányáldás Férfiakra:

Cigányhoroszkóp – Hallgasd meg a születési jegyednek megfelelőt (Kicsikém)!
(Vagy az összeset.) Ezek a horoszkópok egy pihent hétvége alatt születtek, valódi horoszkópok elemzése után. Ezzel a kampánnyal több mint 1 millió magyar ember születési adatait és elérhetőségét szereztük meg, amiért a magyar hirközlési hatóság 10 éve két millió forintra büntetett. Mondjuk így is megérte…
Aki ismer, tudja, hogy inkább elnézést kérek mint engedélyt! 🙂 Jó szórakozást kívánok!

Kos

Bika

Ikrek

Rák

Oroszlán

Szűz

Mérleg

Skorpió

Nyilas

Bak

Vízöntő

Halak

Ez egy márciusi pizzéria kampányom bannere, amit tömegesen osztottak meg Sándor és József ismerőseik hírfolyamában óriási elérést gerjesztve ezzel:

PizzaFutár Valentin napi
kampány 2013-ból…

Itt az történt, hogy a opera szakos egyetemistákat vettem rá, a Konzervatóriumból, hogy Valentin napon a pizza mellé adjanak egy valódi olasz szerenádot a Valentin nap szegedi áldozatainak. Hát imádták. Szem nem maradt szárazon.

Rózsa Sándor veretes ládája

Ez életem egyik legszórakoztatóbb kihívása volt, amely nem más mint azt első magyar krumpli-brand a Dunaegyházi Goldenburg megalkotása és felépítése. Mivel a krumplinál nincs sok unalmasabb termék, így tudtam, hogy el kell vállaljam!  Azon kívül, hogy két év alatt egy több mint 100.000 követővel rendelkező, magyar háziasszonyokból álló közösséget hívtunk életre, a bevállalós tulajdonosnak köszönhetően egy virus-marketing kampányt is felépíthettünk. Ez egy álhír, jól csomagolva ami jókora hisztit gerjesztett…

És a sikerre való tekintettel pár hét után még jobban felkevertük a moslékosvördöt. Jellemző országunk lelkiállapotára, hogy sok Rózsa Sándor örökös jelent meg a kampánynak köszönhetően, akik perrel fenyegettek, ha nem adjuk nekik oda a ládát… Mondjuk jogászt perrel fenyegetni olyan, mint kurvát f@sszal…

“Sic transit, gloria mundi.”

Egyszer Duda Ernővel fogadtam Bulgáriában 20 levában, hogy nem mer beletekerni, a hotel medencéjébe a kölcsönzött bringájával. A fogadást megnyerte, a felvétellel pedig évekig zsaroltam, mert nagyobb volt a diákjai általi megtekintés, mint bármelyik nemzetközi előadásának… 🙂

Ez pedig egy sikóernyős startom, hogy bebizonyítsam, hogy tudok gyorsan futni, ha muszáj.

De fekvőtámaszból maradtam közepes. (Lefele megy!)