Hallgasd meg az Árazás Mesterkurzus rövid videómeghívóját!
Az árazási stratégiád rendbetétele a lehető leggyorsabb és leghatékonyabb út a bőséghez és a gazdag profithoz.
A most megjelent Az árazás 48 törvénye című könyv teljesen hiánypótló, mert Magyarországon nem volt eddig ennyire gyakorlatias szakirodalom arról, hogyan kell ezt csinálni, pedig ezen múlik minden: a profitod, a jövőd! Ebben a könyvben megmutatjuk, mit kell csinálnod, hogy a legnagyobb profitot realizáld. A Mesterkurzuson megmutatjuk a hogyan-t!
A vállalkozásod jövője az árképzéseden múlik. Itt találkozik a gumi az úttal. Amikor gyors segítségre van szükség egy cég eredményessége érdekében, akkor elsőként az árazási stratégiájukat teszem rendbe.
Ezen a napon szisztematikusan végigvesszük az összes olyan törvényszerűséget és árazási taktikát, amit holnaptól könnyedén be tudsz építeni az értékesítési folyamataidba, és amelyekkel a leggyorsabb és a legnagyobb eredményeket értem el megbízóimnál.
Kapsz egy profi munkafüzetet amely segítségével lépésről lépésre a saját vállalkozásodra szabva veszünk végig minden olyan lépést, ami képes megduplázni a vállalkozásod profitját kevesebb, mint 2 hónap alatt.
Miért érdemes MOST regisztrálnod?
- Jelenleg nincs Magyarországon szakirodalom és képzés az árazás témájáról, pedig a profitod ezen áll vagy bukik.
- Megmutatom, mit kezdj a konkurenciáddal, ha megpróbál árversenybe kényszeríteni.
- Talán évek óta nem mersz árat emelni. Én megtanítom, hogyan csináld!
- Megmutatom, hogyan nyírja meg a profitod felét egy ártatlan 10%-os engedmény!
- Megtanítom, hogyan duplázd meg holnaptól a nyertes árajánlataid számát.
- Mi a nyertes árajánlatok felépítésének a titka?
- Megtanítom, mi tudsz kezdeni az elbukott árajánlataiddal.
- Konkrét gyakorlati példákat mutatok arra, hogyan prezentáld az árat, hogyan készítsd el az árcímkédet, hogyan alkalmazd helyesen a fantomárazás kevesek által ismert módszerét.
- Az ártárgyalás mesterévé teszlek. Megtanulod, hogy kell könnyedén kezelned a vevőnek azt a kifogását, hogy: Ez drága!
Használd ki holnaptól az árazási trükköket és taktikákat, melyek egy természeti törvények kérlelhetetlenségével teszik sikeressé és virágzóvá a vállalkozásod!
AZ ELŐADÓ
Webvizionista, a tudatos vezetők főtanácsadója, marketingstratége, kreatív coach. Az Ez Design, a Kreatív Stúdió és az Elegedett.hu kreatív igazgatója. 1994 óta foglalkozik vizuális kommunikációval.
2007-óta foglalkozik weboldalra helyezhető online videókkal, sales videókkal és virtuális ügyfélszolgálatok fejlesztésével. Rendkívüli tapasztalatának, gyakorlati példáinak, közvetlen stílusának köszönhetően népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Szakterülete az innovatív online marketingstratégiák gyakorlati megvalósítása, illetve a vásárlói élményre, utánkövetésre épülő értékesítés. Több sikeres üzletvezetési könyv szerzője.
A 10 leggyakoribb hiba, amit elkövetünk az árképzés során és így rengeteg pénzt hagyunk az asztalon:
Ha eljössz az Árazás Mesterkurzusra, megváltozik minden amit eddig az árképzésről hittél…
#1. hiba:
Kishitűség a vállalkozásunk, illetve a termékünk értékeit illetően
#2. hiba:
Költségalapú gondolkodás értékalapú gondolkodás helyett
#3. hiba:
Túlzott fókusz az árvásárlókon és a pókerarcokon az értékvásárlók és a kapcsolatvásárlók helyett
#4. hiba:
Nem ismerjük a vevőt és annak fájdalompontjait, vágyait, problémáit, félelmeit
#5. hiba:
Üzleti standardnak próbálunk megfelelni
#6. hiba:
Extrém ráparázás a konkurencia alacsony áraira
#7. hiba:
Zéró tudás az árajánlatok pszichológiáját, valamint az ár, az akció kiírását, feltüntetését, prezentációját illetően
#8. hiba:
A megkülönböztetés és csomagajánlatok teljes hiánya
#9. hiba:
A prémium- és a luxustermékek hiánya
#10. hiba:
A termékekre kidolgozott upsell (kosárérték-növelő) ajánlat hiányaKiknek érdemes eljönnie és miért?
- Cégvezetőknek, akiknek fontos a profitmaximalizálás, és szeretnének jólétben és bőségben élni.
- Marketingeseknek, akik szeretnék megérteni az árazás mögött húzódó törvényszerűségeket, valamint az akciózás pszichológiáját.
- Akik küzdenek az árverseny problémájával, és szorongatja őket a konkurencia.
- Gyártóknak, termelőknek, nagykereskedőknek, akik a lehető legnagyobb profitot szeretnék realizálni a termékeiken.
- Eladóknak és értékesítőknek, akikkel gyakran alkudoznak és rendszeresen tárgyalnak az árakról.
- Művészeknek és szerényeknek, akik kellően érzékenyek ahhoz, hogy nehezükre essen kimondani a saját az áraikat
- Network marketingesek, akik szeretnék az áraikat minél profibban prezentálni.
- Reklámcégeknek, grafikai stúdióknak, akik készítenek árlistákat, árjegyzékeket, ártáblákat. (Feltétlenül vegyél ebből a könyvből a grafikusodnak és a marketingesednek is!)
- Olyan emberek, akik életében központi szerepet játszik az értékesítés, mások meggyőzése.
- Webshop- és webáruháztulajdonosoknak, akik szeretnének tanulni egy-két taktikát arra, hogyan lehet érezhetően megnövelni a kosárértéket.
- Étterem- és hoteltulajdonosoknak, akik szeretnének a vendégeiken minél több profitot realizálni a konkurenciaharc ellenére.
- Orvosoknak és gyógyítóknak, akiknek a sikerességét közvetlenül befolyásolja az árazás is.
Kiknek nem érdemes eljönnie?
- Aki úgy érzi, hogy neki az árazási startégiája teljesen rendben van.
- Aki rendelkezik un. termékpiramissal, és a hozzá tartozó értékesítési stratégiával.
- Akinek profi értékesítői vannak, és könnyedén kezelik a vevőnek azt a kifogását, hogy “Ez túl drága!”
- Aki a leadott árajánlatainak több mint a felét rendszeresen megnyeri.
- Aki olyan iparágban mozog, akinek nincsen versenytársa, és így extrém magas profitot realizál.
- Aki mindenkinél mindent jobban tud, és úgy gondolja, már mindent kipróbált.
- Aki szerint a marketing és a sales szemfényvesztés, aranyfüst, hülyeség.
Nézd meg, mit mondanak azok, akik elvégezték!
A leggyakoribb kérdések a Mesterkurzussal kapcsolatban:
Mennyibe kerül a részvétel az Árazás Mesterkurzuson?
A részvételi díj: 48.000 Ft/fő
Mely tartalmazza a képzéshez tartozó munkafüzetet.
ELŐNYÖK
Regisztrálok a rendezvényre!